Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری محدود مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

غلامعلی عبدالرحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانگداز امام خمینی(ره) و واقعه خونین 15 خرداد اظهار داشت: بر همین اساس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مراسمی در روز چهارشنبه 14 خرداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مراسم در فضای باز و در بوستان شهید قدیرزاده شهرستان کاشان واقع در خیابان امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم از ساعت 21:30 آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان در این مراسم از برنامه‌ها و سخنرانی سخنران ویژه این مراسم استفاده می‌کنند.

فرماندهی امام راحل و ورود نیروهای جوان انقلابی سبب فتح خرمشهر شدمصاحبه|سخنگوی جهاد اسلامی: توفیق الهی امام راحل در زمینه قدس/ ظرفیت‌های امت اسلام به سوی آزادی قدس هدایت شدرادیو تسنیم یزد|روایتی خواندنی و شنیدنی از علاقه شدید امام راحل و شهید مطهری(ره) + صوت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با بیان اینکه این مراسم با همکاری ستاد برگزاری مراسم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود، ابراز داشت: بر اساس شرایط موجود مقرر شده است تا مراسمی بدین مناسبت‌ها در مساجد کاشان برگزار نشود.

وی با بیان اینکه شهید قدیرزاده تنها شهید واقعه 15 خرداد استان اصفهان به شمار می‌رود، گفت: با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان هیچ مراسم رسمی دیگری به مناسبت رحلت امام راحل و واقعه 15 خرداد در شهرستان کاشان برگزار نمی‌شود.

عبدالرحیمی با بیان اینکه امام راحل دارای ویژگی‌های منحصر به فرد اخلاقی بودند، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی از تمامی حوزه‌های مختلف پیشرفت قابل توجهی داشته است و با ابرقدرت‌های جهان در حوزه‌های مختلف رقابت می‌کند و بر همین اساس لازم است تا همواره از امام راحل به عنوان بنیانگذار این نظام یاد کنیم.

انتهای پیام/801/ی

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان برگزار می شود امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد

اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.

فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.

موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان