Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@04:45:55 GMT

دستگیری قاچاقچی اشیاء عتقیه

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۶۸۹

دستگیری قاچاقچی اشیاء عتقیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ دلاور القاصی مهر، گفت: روز گذشته واحد گشت انتظامی یگان امداد تهران بزرگ هنگام انجام ماموریت در حوالی اتوبان آزادگان به یک دستگاه خودروی سواری سمند مظنون می شوند و دستور توقف خودرو را اعلام می کنند.

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، توضیح داد: راننده خودروی سواری سمند به محض مشاهده گشت انتظامی یگان امداد از محل متواری و عملیات تعقیب و گریز خودرو آغاز می شود و ماموران یگان موفق شدند پس از دقایقی تعقیب و گریز خودروی متواری را متوقف و راننده آن را به هویت سعید دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع خودروی متهم را مورد بررسی قرار دادند، افزود:‌ در بازرسی از داخل خودرو، تعدادی اشیاء تاریخی شامل تبر، کوزه و بشقاب، دستبند و انگشتر، شی فلزی، قمقمه، سکه کشف کردند.

وی به کشف یک دستگاه چاپ کارت عابر بانک، مهر بانک رفاه و یک قبضه اسلحه پلاستیکی و یک قبضه سلاح سرد از داخل خودرو علاوه بر اشیاء قیمتی اشاره کرد و افزود: برابر نظر کارشناسان اقلام کشف شده به علت قدمت تاریخی قابل ارزش گذاری مادی نبوده و این اشیاء زبان گویای گذشتگان و سند ملی تاریخی محسوب می شوند.

فرمانده یگان امداد با بیان اینکه متهم به همراه اموال کشف برای کشف جزئیات پرونده و تعیین دوره تاریخی اشیاء عتیقه در اختیار مرجع صالح قرار گرفت، افزود: نیروی انتظامی با هر گونه قاچاق اشیاء عتیقه که ضربه سنگینی به فرهنگ کشور وارد می کند به شدت برخورد کرده و از شهروندان انتظار می رود به محض دریافت اینگونه اخبار موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

20 / 20 کشف اشیاء تاریخی عتیقه سرهنگ دلاور القاصی مهر دستگیری قاچاقچی اشیاء عتقیه فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت کشف تعدادی اشیاء تاریخی عتیقه ه کشف یک دستگاه چاپ کارت عابر بانک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کشف اشیاء تاریخی عتیقه یگان امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در محور تکاب به شاهین‌دژ یک نفر جان باخته و سه نفر مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع حادثه واژگونی خودرو در محور تکاب به شاهین‌دژ خبر داد.

وی افزود: این حادثه امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت در سه‌راهی قلعه و ساعت ۱۷.۳۰ به وقوع پیوست و در آن یک دستگاه خودروی سواری رانا واژگون شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه سه مصدوم و یک فوتی داشت که مصدومین توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب منتقل شدند.

کد خبر 750367

دیگر خبرها

  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله در عرصه تاریخی
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله روی تپه تاریخی فرخ آباد
  • دستگیری دو نفر به دلیل تخلیه نخاله در حریم یک تپه تاریخی در البرز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز