Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:12:13 GMT

سارقان مسلح بانک های ساوه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۷۴۳

سارقان مسلح بانک های ساوه دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین مفخمی شهرستانی» اظهار داشت: سارقان با فعالیت های تحقیقاتی و اطلاعاتی ماموران پلیس ۲ استان مرکزی و قم در یکی از روستاهای شهرستان ساوه شناسایی و در عملیاتی دستگیر شدند.

وی افزود: اعضای این باند به انجام ۲ فقره سرقت بانک در ساوه و سرقت اخیر از یک طلافروشی در قم اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار شهرستانی گفت: از سال گذشته با وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه از بانک های شهر ساوه تحقیقات تخصصی کارآگاهان برای پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از آنکه در روزهای اخیر سرقت از یک طلافروشی در شهرستان قم اتفاق افتاد، کارآگاهان پلیس این استان سرنخ هایی از مخفیگاه سارقان در یکی از روستاهای شهرستان ساوه را به دست آوردند.

به گفته او با حضور تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم و با همکاری کارآگاهان پلیس شهرستان ساوه، مخفیگاه سارقان شناسایی و هر ۶ نفر اعضای این باند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد:‌ در این عملیات چهار قبضه سلاح و تعداد ۲۳ عدد فشنگ جنگی نیز از مخفیگاه سارقان کشف و دستگیرشدگان با توجه به نیابت قضائی به استان قم انتقال یافتند.

وی گفت: در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سارقان به سرقت از طلافروشی در استان قم اعتراف کردند در ادامه بازجویی مشخص شد که این افراد در سرقت های مسلحانه سال گذشته از ۲ شعبه بانکی در شهرستان ساوه نیز نقش داشته اند و به آن معترف شدند.

سردار شهرستانی گفت: مراحل رسیدگی به پرونده این سارقان با هماهنگی مرجع قضائی در حال پیگیری است.

سارقان مسلح در روزهای هفتم مرداد و ۱۷ شهریور سال گذشته به ۲ شعبه بانک در شهر ساوه دستبرد زندند و تاکنون متواری بودند که با تلاش ماموران پلیس شناسایی و در دام قانون افتادند.

برچسب‌ها ساوه استان مرکزی سرقت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه استان مرکزی سرقت انتظامی ساوه استان مرکزی سرقت انتظامی کارآگاهان پلیس شهرستان ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 

فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد