Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@02:43:42 GMT

ارسال پیامک به تاییدشدگان مسکن ملی از امروز

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۵۱۹

ارسال پیامک به تاییدشدگان مسکن ملی از امروز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، وزارت راه و شهرسازی از اتمام پالایش مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و اعلام کرد: از امروز (دوشنبه ۱۲ خرداد) و به تدریج نتایج پالایش‌ها به متقاضیان واجد شرایط پیامک می‌شود و پذیرفته‌شدگان برای احراز شرایط باید به ادارات کل راه و شهرسازی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پالایش مسکن ملی در سه مرحله انجام شده و به اتمام رسیده است. هم اکنون آمار تایید شدگان در اختیار استانها قرار دارد. ‌

متقاضیانی که واجد شرایط هستند از امروز و به تدریج به آنها پیامک ارسال می‌شود. پذیرفته شدگان باید برای احراز شرایط با مدارک و مستندات خود با تعیین وقت قبلی به ادارات کل راه و شهرسازی استان های محل سکونت خود مراجعه کنند.

در این خصوص محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از ریزش ۵۰ درصدی ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم طرح اقدام ملی خبر داده و گفته است نیمی از کسانی که نام نویسی کردند دارای مسکن شخصی هستند.

به گزارش ایسنا، با شیوع بحران کرونا، متقاضیان مسکن ملی از طریق سامانه به نشانی tem.mrud.ir و یا از طریق پیامک اقدام به ثبت نام کردند که پالایش بیش از یک میلیون متقاضی مرحله دوم انجام شده است. به گفته معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مجموع ثبت نام کنندگان مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است.

کد خبر 517212 برچسب‌ها مسکن مهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسکن مهر راه و شهرسازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه  مهمترین مولدسازی تاریخ در حوزه مسکن در حال رخ دادن است گفت:   بیش از ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در حال ساخت است  که برای  این پروژه ها  یک ریال متقاضی واریز نکرده و این پروژه ها هیچ وام بانکی ندارند و هیچ  ریالی در بودجه به این پروژه ها  تخصیص داده نشده  است و تمامی آنها به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات آماده سازی پروژه های واحدهای مسکونی در حال انجام است و در اراضی شهری و روستایی  بیش از ۱۰۰هزار هکتار زمین در مدار آمده است.

بذرپاش بیان کرد: هزینه های عملیات آماده سازی اراضی باید از افراد گرفته شود که بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد از این هزینه ها از افراد گرفته نمی شود و به سال های آتی انتقال می دهیم.

او بیان کرد:  گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر  تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی  و بانکی کشور است  که سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود  اما فاصله هزینه ها  با پرداختی ها بسیار است و امسال نیاز است که  بانک ها همکاری بیشتری داشته باشند.

بذرپاش توضیح داد: در حوزه  صنعت شهرها تا به امروز  تفاهم نامه ساخت ۱۴۰ هزار واحد منعقد شده است. 

وزیر راه و شهرسازی  از هدف گذاری یک میلیون زمین روستایی خبر داد و گفت: تا به امروز ۶۷۰هزار زمین تامین شده و امیدواریم یک همتی صورت گیرد و تا تابستان یک میلیون زمین  روستایی را تامین کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • شلختگی در شهرسازی کشور مشهود است/ تکلیفمان روشن نیست
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع