Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر قم از تعیین تکلیف مونوریل در جلسه هیئت دولت خبر داد و گفت: تعیین تکلیف مونوریل در جلسه هیئت دولت در دستور کار قرارگرفته و سه هفته زمان برای مشخص شدن منابع تکمیل مونوریل در قم اختصاص داده‌شده است. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عبدالله جلالی عصر امروز در یک‌صد و چهل و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات این شورا با اشاره به مناسبت‌های هفته اظهار داشت: ماه خردادماه وقایع و حوادث مهم و تأثیرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران افزود: خدا را شاکر هستیم که مقام معظم رهبری مدیریت کشور را در دست داشته و در حوادث سهمگین مانند کشتی نجات مردم را هدایت و رهبری می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه به آغاز به کار یازدهمین مجلس شورای اسلامی  اشاره و تصریح کرد: امیدواریم مجلس یازدهمم با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری در حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و معیشتی مردم گام‌های مؤثری را بردارند.

وی به قیام 15 خرداد را منشأ انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: 15 خرداد سال 42 آغاز انقلاب اسلامی و بیداری مردم ایران نسبت به ظلم و ستم رژیم طاغوت بوده و باید د راین رو زیاد شهدای انقلاب و امام راحل را زنده کنیم.

جلالی سپس به مطالبه مردم در به بهره‌برداری رسیدن  مترو پرداخت و بیان کرد: مترو یکی از اولویت‌های استان بوده و مدیریت شهری نسبت به اتمام این پروژه مطالباتی را از دولت و مدیریت استان دارد.

فاز اول مترو قم در 5.2 کیلومتر با 2 ایستگاه افتتاح می شودفرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا: فاز نخست مترو قم تا پایان امسال به‌ بهره‌برداری می‌رسدسهم تخصیص‌یافته به شهرداری برای احداث و تکمیل مترو قم ناچیز است

وی از تعیین تکلیف مترو قم در جلسه‌ای مشترک با معاون اول رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: با توجه به مهلت سه‌هفته‌ای که به تعیین تکلیف این پروژه اختصاص داشته به‌زودی منابع تأمین بودجه لازم برای تکمیل 7/4 کیلومتری این پروژه مشخص می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم پروژه مونوریل را یک پروژه دولتی عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه تعیین تکلیف این پروژه در دستور کار دولت قرارگرفته و امیدواریم به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی با اشاره به انتخاب رئیس شورای عالی استان‌ها از قم خاطرنشان کرد: با توجه به اختیارات شورای عالی استان‌ها در مطرح کردن لوایحی به هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی، امیدواریم شاهد حمایت‌های بیشتر این شورا از شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها باشیم.

جلالی ادامه داد: امیدواریم دو مطالبه شوراها یعنی عدم کاهش اختیارات شوراها برای مدیریت یکپارچه شهری و داشتن نماینده‌ای در هیئت دولت موردتوجه و پیگیری این شورا قرار گیرد.

وی با تأکید بر اختصاص به‌موقع لایحه بودجه مربوط به شهرداری‌ها ابراز کرد: متأسفانه یارانه خرید اتوبوس، اعتبارات مترو، یارانه مربوط به هزینه‌های اتوبوس و غیره به‌موقع پرداخت‌نشده و این مسئله شهرداری‌ها را دچار مشکل کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم از شورای عالی استان‌ها درخواست جلسه‌ای مشترک بین وزیر کشور، شهردارها و روسای شورای اسامی شهرها را داشت و تأکید کرد: یکی دیگر مطالبات جدی شوراها تعیین تکلیف پرونده‌های احکام صادره از کمیسیون ماده 100 که قابلیت اجرایی ندارد، است.

وی ادامه داد: پرونده‌های بلاتکلیف در قم 10 هزار پرونده و در کل کشور بیش از 100 هزار پرونده است که باید با طرحی مشترک با قوه قضاییه هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/456/ی

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر قم تعیین تکلیف رئیس شورای هیئت دولت مترو قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جعفر ذوالفقاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این کمبود برطرف شود.

 

دیگر خبرها

  • نزدیک شدن منوریل به تکمیل پس از ده سال
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟