Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@22:08:50 GMT

تخفیف ۲۰۰ هزار دلاری شفر به استقلال

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۸۷۸۰

تخفیف ۲۰۰ هزار دلاری شفر به استقلال

مدیران وقت باشگاه استقلال تأکید کردند می‌خواهند قضیه وینفرد شفر از طریق مذاکره و به شکلی مسالمت‌آمیز حل کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینفرد شفر بهار سال گذشته بلافاصله پس از اینکه اخراج شد، تأکید کرد اگر باشگاه استقلال کلیه حق و حقوقش را به طور کامل نپردازد از طرف ایرانی به فیفا شکایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مدیران وقت باشگاه در آن زمان قضیه را اصلاً جدی نگرفتند و در نهایت این اتفاق هم رخ داد. مرد آلمانی از استقلال شکایت کرد و کمیته انضباطی فیفا هم این باشگاه را محکوم به پرداخت ۵۵۰ هزار دلار کرد. زمانی که حکم مذکور صادر شد، مدیران وقت باشگاه استقلال تأکید کردند می‌خواهند قضیه را از طریق مذاکره و به شکلی مسالمت‌آمیز حل کنند. اتفاقاً احمد سعادتمند می‌خواست در جلسه‌ای مستقیم با شفر ماجرا را حل کند ولی شیوع ویروس کرونا موجب شد برنامه‌ها به هم بریزد، اما ظاهراً حالا اتفاقات خوبی برای طرف ایرانی در حال وقوع است. وقایعی که به معنای واقعی کلمه می‌تواند از نظر مالی کمک حال آبی‌پوشان پایتخت شود.

تخفیف ۲۰۰ هزار دلاری
وقتی حکم شفر صادر شد، کاملاً مشخص بود رقم قابل ملاحظه‌ای از آن در واقع جریمه باشگاه استقلال است که بابت دیرکرد پرداخت دستمزد سرمربی اسبق خود باید بپردازد. در واقع ۲۰۰ هزار دلار رقم مذکور، جریمه‌ای بود که فیفا برای استقلال در نظر گرفته بود ولی ظهر دیروز برخی عوامل نزدیک به مدیران ارشد باشگاه مدعی بودند مذاکرات از طریق منابع مناسب در حال انجام است و به احتمال زیاد شفر حاضر می‌شود فقط اصل دستمزدش را دریافت کند و غرامت تعیین شده توسط فدراسیون جهانی را به استقلالی‌ها ببخشد. اتفاقی که اگر رخ بدهد طرف ایرانی چند میلیارد تومان پیش خواهد افتاد و از نظر مالی مسئله کاملاً به سودش خواهد شد. در واقع این اتفاق در صورت وقوع به سود کل فوتبال ایران می‌شود، چون مانع خروج ارز در این شرایط ویژه از مملکت خواهد شد.

پول پسرم را بدهید
البته به نظر می‌رسد وینفرد شفر برای تحقق این امر و کمک کردن به استقلال شرطی هم دارد که انجام آن چندان دشوار نیست و در این شرایط کاملاً مقرون به صرفه تلقی می‌شود. پیرمرد آلمانی از طریق دوستان مشترک به استقلالی‌ها پیغام داد اگر می‌خواهند از او تخفیف بگیرند، باید ابتدا خیلی سریع مقدمات تسویه‌حساب با پسرش را فراهم کنند در غیر این صورت قضیه دوباره مشکل‌دار خواهد شد. ساشا شفر در دوران سرمربیگری پدرش به عنوان آنالیزور تیم کنار استقلال قرار داشت و ظاهراً در حال حاضر مبلغ ۱۰۰ هزار دلار از باشگاه ایرانی طلبکار است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فیفا استقلال کمیته انضباطی باشگاه استقلال وینفرد شفر استقلال باشگاه استقلال فیفا کمیته انضباطی وینفرد شفر باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید