Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@17:23:51 GMT

سکه در مرز ۷ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۵۲۹۴

سکه در مرز ۷ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان

طبق آخرین قیمت‌های اعلام شده توسط نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بازار سکه و طلا امروز هم به دنبال افزایش نرخ ارز و افزایش ۱۴ دلاری قیمت‌های جهانی، افزایشی پیش رفته و سکه به هفت میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسیده است.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایسنا، آخرین قیمت‌های معاملاتی سکه و طلا در بازار امروز (دوشنبه) را اینگونه اعلام کرد که با توجه به افزایش نرخ ارز و همچنین افزایش قیمت انس جهانی، قیمت سکه و طلا در بازارهای داخلی نیز نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس با افزایش ۴۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، هر قطعه سکه طرح جدید هفت میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم نیز با ۵۰ هزار تومان افزایش، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شده است.

در بازار داخلی امروز نیم سکه، سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان با کاهش۳۰ هزار تومانی و ربع سکه دو میلیون و ۵۰ هزار تومان با افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز قیمت داشته‌اند. سکه‌های یک گرمی نیز ۱۰ هزار تومان گران‌تر نسبت به دیروز، یک میلیون و ۱۰۰ هزار به فروش رسیده است.

همچنین هر مثقال طلا سه میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۳۰ هزار تومان معامله شده است.

آخرین نرخ هر اونس طلای جهانی هم ۱۷۴۰ دلار ثبت شده که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۴ دلاری داشته است.

لینک کوتاه: asriran.com/0034FX

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قیمت سکه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۸ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر ۲ هزار و ۳۰۱ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت