Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر روند اجرایی طرح‌های در دست اجرای تولیدی، آزمایشگاهی و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بررسی شد.

در حاشیه بررسی روند اجرای آزمایشگاه کووید 19 و پیشرفت فیزیکی طرح‌های تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گزارشی از ظرفیت‌های این منطقه ویژه و آزمایشگاه شاخه زیتون لیان ارائه کرد و اظهار داشت: با پیگیری و پیشنهاد منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به آزمایشگاه شاخه زیتون لیان در راستای ایجاد آزمایشگاه کووید 19 و این مسئولیت اجتماعی مهم از جانب این آزمایشگاه پذیرش شد که همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های ذی‌ربط را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازدید مقرر شد آزمایشگاه شاخه زیتون لیان دستورالعمل مربوط به ایجاد آزمایشگاه کووید 19 را از دانشگاه علوم پزشکی دریافت کند و شرایط لازم برای تسهیل روند مربوطه اتخاذ شود.

همچنین با توجه به اینکه آزمایشگاه شاخه زیتون لیان اکثریت مجوزها و استانداردهای لازم را دارا می‌باشد، لذا در سطح استان از خدمات این آزمایشگاه در صنایع غذا، دارو و آبزیان استفاده شود.

حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با بیان اینکه شرکت نگین لیان پارس با یک میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در متراژ 3 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در حال احداث است اظهار داشت: در فاز نخست 3500 متر سوله و 1300 متر ساختمان اداری، غذاخوری و خوابگاه برای این شرکت در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد:شرکت نگین لیان پارس در فاز نخست با 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری اولیه با طرح تولید کاغذ دیواری 50 نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند که با برنامه‌های تدارک دیده شده این تعداد نیرو به 65 نفر قابل افزایش است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهربا اشاره به اینکه در فاز دوم این شرکت طرح تولید سیلندرهای چاپ، پارچه مبلی، پارچه دیواری و تولید لامپ اجرا شده است به بازدید از شرکت فن آوران ایران صنعت نوین دراک پرداخت و خاطرنشان کرد: شرکت فن آوران ایران صنعت نوین دراک با 40 نیروی کار بومی مستعد تنها تولید کننده محرک‌های درب کرکره ای ریموت‌دار در کشور است که در زمینه تولید گیربکس و موتور درب کرکره‌ای ریموت‌دار فعالیت دارد.

نامور با بیان اینکه این واحد تولیدی در فاز نخست تولید گیربکس را به‌طور کامل و در فاز دوم تولید موتور را آغاز کرده است گفت: در حال حاضر تولید ماهانه 5000 دستگاه و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ماه‌های آتی تولید به 8000 دستگاه خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر هم از اقدامات انجام شده از سوی مدیریت منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و همچنین همت و مدد مدیریت آزمایشگاه شاخه زیتون لیان قدردانی و بیان کرد: سرمایه گذاران و کارآفرینان عرصه تولید مانند افراد خیری می‌باشند که مورد حمایت ویژه قرار دارند.

سعید زرین‌فر تاکید کرد: همکاری و تعامل همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاران و کارآفرینان عرصه تولید امری مهم و ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا

میثم جعفرزاده که به منظور بازدید از چند پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان فسا به استان فارس سفر کرده است، همراه با علی جان صادق‌پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و حسنعلی محمدی، منتخب مردم شهرستان فسا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از خط انتقال آب چاه‌های منطقه چهل چشمه (بخش رونیز) به شهر فسا و پروژه آبرسانی به این شهر از منطقه مهدی‌آباد بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: به منظور تامین پایدار آب شرب بخشی از شهر فسا، با اضافه شدن دو حلقه چاه جدید به چهار حلقه چاه قبلی در منطقه چهل چشمه بخش رونیز، ظرفیت خط انتقال این مجموعه آبرسانی به منظور انتقال آب ۶ حلقه چاه کاهش یافت که بر همین اساس اجرای خط انتقال جدید آب با افزایش ظرفیت انتقال، در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

علی جان صادق‌پور در تشریح طرح آبرسانی به شهر فسا از منطقه مهدی آباد نیز گفت: این طرح شامل حفر دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب با لوله‌های ۸۰۰ میلیمتری است که اجرای خط انتقال پایان یافته و با برق‌رسانی و تجهیز چاه‌های مزبور، این طرح در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند