Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:36:02 GMT

اعلام منع آمدوشد در نیویورک

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۹۷۶۲

اعلام منع آمدوشد در نیویورک

برای مقابله با ناآرامی‌ها و تشدید اعتراضات در شهر نیویورک آمریکا هم مقررات منع آمدوشد به اجرا در آمد. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری الجزیره قطر، فرماندار نیویورک اعلام کرد که برای مقابله با آنچه وی اقدامات آشوب طلبانه خواند مقررات منع آمدوشد در شهر نیویورک  به اجرا در آمده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی این مقررات از امشب اجرایی خواهد شد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که این مقررات در نیویورک از ساعت 11 شب به وقت محلی تا 5 صبح به اجرا گذاشته خواهد شد.

انتشار ویدئویی از مرگ فجیع جورج فلوید، سیاه‌پوست 46ساله آمریکایی به‌دست درک شووین، مأمور سفیدپوست پلیس، که زانویش را روی گردن او فشار می‌دهد موج جدیدی از خشم و اعتراض به نژادپرستی نهادینه‌شده در ساختار جامعه آمریکا را موجب شده است.

چند روز پس از قتل فلوید اعتراضات و ناآرامی‌ها در مینیاپولیس، مرکز ایالت مینه‌سوتا ادامه یافت و این شهر به شهری جنگ‌زده شبیه شده است. این تظاهرات به دیگر شهرهای آمریکا نیز کشیده شده  و قوانین منع تردد در حدود 40 شهر آمریکا اجرایی شده است اما معترضان این قوانین را نادیده گرفته‌اند و این موضوع تنش‌های زیادی را بین نیروهای پلیس و معترضان ایجاد کرد.

انتهای پیام/

R36442/P/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت های غزه می شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

کد خبر 6087951

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه