Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لیونل مسی بند جدایی زودهنگام قراردادش را فعال نکرد و حداقل تا سال 2021 با بارسلونا خواهد ماند
به گزارش آریا، مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا که به زودی 33 ساله خواهد شد، تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد و حداقل تا پایان قراردادش در این باشگاه می ماند.
به نقل از آ اس، بندی در قرارداد لیونل مسی با بارسلونا وجود داشت که مسی می توانست با فعال ساختن آن، زودتر از موعد و به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود اما این بند تا امروز، اول ژوئن اعتبار داشت و حالا منقضی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی تا امروز فرصت داشت تا به بارسلونا جهت فعال سازی این بند اطلاع بدهد اما او این کار را نکرد و حداقل تا 2021 در بارسلونا خواهد ماند. طی ماه های گذشته، مدت ها شایعه انتقال لیونل مسی به اینتر مطرح می شد اما کاپیتان بارسلونا، همچنان در این تیم می ماند.
قصد مسی همیشه ماندن در بارسلونا بوده است
در فوریه 2020 نیز مسی درباره تمایلش برای ماندن در بارسلونا گفته بود: بارها گفته ام تا جایی که باشگاه و هواداران بخواهند، برنامه ام ماندن در بارسلونا است. از نظر من، هیچ مشکلی برای ماندن در بارسلونا وجود ندارد. قرارداد لیونل مسی در 30 ژوئن 2021 با بارسلونا به پایان می رسد.
این در حالی بود که مالک سابق اینتر امیدوار بود فوق ستاره بارسلونا به اینتر بیاید تا رونالدو و مسی همزمان در سری آ باشند.
 ماسیمو موراتی، مالک سابق اینتر که زمانی رونالدو نازاریو را از بارسلونا خریداری کرد، معتقد است نراتزوری می تواند رویاهای بزرگی داشته باشد و سال 2020 می تواند با اتفاقات عجیبی همراه باشد. وی در گفتگو با رادیو رای در مورد احتمال انتقال لیونل مسی به اینتر و حضور همزمان رونالدو و مسی در سری آ گفت:
اصلا فکر نمی کنم چنین چیزی ممنوع و محال باشد. حتی قبل از این اوضاع نیز محال نبود. قرارداد مسی رو به پایان است و قطعا می توان برای خرید او تلاش کرد. نمی دانم این شرایط چیزی را تغییر دهد اما فکر می کنم در پایان فصل شاهد اتفاقات عجیبی خواهیم بود.  
بارسلونا به لائوتارو مارتینز علاقه زیادی دارد و موراتی فکر می کند می توان از او برای آوردن مسی به مه آتزا استفاده کرد:
لائوتارو پسر خیلی خوبی است و به دوران ورزشی خودش اهمیت می دهد اما همانطور که قبلا هم گفتم، باید ببینیم می تواند بخشی از یک انتقال برای بازیکنان بزرگتر مانند مسی باشد یا خیر. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسی بارسلونا جدایی زودهنگام ماندن در بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه در هوا ماندن کامیون حین تخلیه بار!

264 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902301

دیگر خبرها

  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!
  • ببینید | لحظه در هوا ماندن کامیون حین تخلیه بار!
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • تشخیص زودهنگام بیماری‌های کبد را جدی بگیرید
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم