Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@04:19:45 GMT

سازمان جهانی بهداشت: ویروس کرونا همچنان پرقدرت است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۱۲۲

سازمان جهانی بهداشت: ویروس کرونا همچنان پرقدرت است

به گزارش خبرگزاری فرانسه، به دنبال ادعای یک پزشک برجسته ایتالیایی مبنی بر اینکه بیماری کووید ۱۹ برخی از قدرت خود را از دست داده است، سازمان جهانی بهداشت تأکید کرد که ویروس جدید کرونا به طور ناگهانی کمتر بیماری زا نشده است.  

مایکل رایان مدیر اورژانس سازمان جهانی بهداشت در کنفرانس خبری گفت: اصلاً اینگونه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس‌های جدید در جمعیت‌های انسانی می‌توانند یکی از دو کار را انجام دهند: آن‌ها می‌توانند تکامل یافته و کمتر بیماری زا شوند یا بعضی اوقات می‌توانند حتی بیماریزا شوند.  

رایان گفت که به نفع ویروس نیست که همه افراد آلوده را از بین ببرد، زیرا اگر بتواند انتقال بین مردم را حفظ کند بهتر می‌تواند زنده بماند.  

وی افزود: "ما باید مراقب باشیم، زیرا این ویروس همچنان کشنده است.  

رایان تاکید کرد: ما باید فوق العاده مراقب باشیم تا این حس را ایجاد نکنیم که به طور ناگهانی ویروس با اراده خودش تصمیم گرفته است که کمتر بیماری زا باشد. اصلاً چنین نیست.  

آلبرتو زنگریلو پزشک سرشناس ایتالیایی به تازگی عنوان کرده است که در واقعیت ویروس (کرونا) از نظر بالینی دیگر در ایتالیا وجود ندارد.  

وی در مصاحبه با شبکه (RAI) گفت: تست‌های انجام شده طی ۱۰ روز گذشته بار ویروسی را نشان داده‌اند که از نظر کمی کاملاً نامتناهی است در مقایسه با نمونه‌هایی که یک یا دو ماه پیش انجام شده است.  
 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان جهانی بهداشت شیوع کرونا کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدهانوم: بیمارستان‌ها به میدان جنگ تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو اس نیوز، رییس سازمان جهانی بهداشت نسبت به تبعات حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در شمال غزه ابراز نگرانی کرد.

«تدروس آدهانوم» رییس سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بیمارستان‌ها هرگز نباید میدان جنگ باشند. ما به شدت نگران وضعیت بیمارستان شفا در شمال غزه هستیم که جان کارکنان بهداشتی، بیماران و غیرنظامیان در آنجا در خطر است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز بیمارستان شفا در شهر غزه را هدف حمله سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار داد. همزمان با این حملات، نظامیان اشغالگر اسراییلی هم اقدام به شلیک گسترده به سمت این بیمارستان کرده و آن را به محاصره درآوردند.

منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان شفا خبر دادند. به گفته این منابع، صدها آواره، بیمار، خبرنگار و کادر پزشکی و درمانی در داخل این بیمارستان محاصره شدند.

کد خبر 6058316

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری رییس سازمان جهانی بهداشت درباره غزه
  • آدهانوم: بیمارستان‌ها به میدان جنگ تبدیل شود
  • افزایش ابتلا به بیماری اسهال و استفراغ و آبله مرغان در کودکان و نوزادان
  • افزایش بیماری سرخک در افغانستان
  • توصیه‌های بهداشتی قبل از مسافرت‌های نوروزی
  • درمان سریع زگیل در خانه با محلول گیاهی در کمتر از 10 روز
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • کنترل بیماری‌های واگیر در سیل سیستان و بلوچستان
  • سازمان نظام پزشکی با اشاره به مهاجرت یک جراح مشهور: کشور با کمبود شدید جراح قلب اطفال مواجه است/ مهاجرت جراحان، از مهم‌ترین علل مشکلات موجود در حوزه کودکان است/ پزشکانی که صرفا جراحی پیچیده و نوزادان را انجام می‌دهند کمتر از ۵ نفر است
  • در آستانه سفرهای نوروزی ایمن‌سازی جاده انقراض یوزپلنگ همچنان روی هوا!