Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@18:42:21 GMT

فرماندار نیویورک حکومت نظامی اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۳۰۳

فرماندار نیویورک حکومت نظامی اعلام کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از راشاتودی، «آندرو کومو» اعلام کرد که در شهر نیویورک حکومت نظامی برقرار می‌شود و شمار نیروهای پلیس در این شهر از ۴،۰۰۰ به ۸،۰۰۰ نیرو افزایش می‌یابد.

این تدابیر پس از آن وضع شد که در اعتراضات یکشنبه شب به مرگ فجیع «جورج فلوید» فروشگاه‌ها غارت شدند.

کومو پس از گفتگو با شهردار و نماینده نیروهای پلیس شهر نیویورک در روز دوشنبه اعلام کرد که این شهر مقررات منع آمد و شد را از ساعت یازده شب تا ۵ صبح اعمال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که آمریکا ظرف روزهای گذشته صحنه اعتراضات مردمی و سراسری علیه خشونت‌های پلیس این کشور نسبت به سیاهپوستان بوده است؛ خشونتی که این بار با مرگ فجیع جورج فلوید ۴۶ ساله به دست یک نیروی پلیس تکرار شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سامانه سعدی غلامرضا تاجگردون اعتبارنامه نمایندگی کاظم دلخوش حسین محمد صالحی نیویورک اعتراضات حکومت نظامی سامانه سعدی غلامرضا تاجگردون اعتبارنامه نمایندگی کاظم دلخوش حسین محمد صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض

مردم نیویورک در ابراز همدردی با دانشجویان به یکی از میادین آمدند و دست به اعتراض زدند.

به گزارش ایسنا، دانشگاه نیویورک طی روزهای اخیر صحنه اعتراضات دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی بوده است. اعتراضاتی که با سرکوب پلیس مواجه شده است. 

در این راستا، مردم در اعلام همبستگی با دانشجویان در پارک واشینگتن اسکوئر شهر نیویورک به تجمع پرداختند.

این تظاهرات ساعاتی پس از گشت و گذار پلیس از اردوگاه همبستگی با مردم غزه در خیابان گرین واک صورت گرفت. 

بعضی از معترضان پس از رسیدن پلیس به پارک میدان واشنگتن متفرق شدند و حدود ۲۰۰ معترض همچنان شعار می‌دادند. گروهی متشکل از حدود ۱۵ افسر پلیس شهر نیویورک وارد جمعیت شدند تا یک معترض را که در حال فریاد زدن بود، از پارک خارج کنند.

پلیس یک تظاهرکننده را که ظاهراً یک لباس گرمکن از دانشگاه نیویورک به تن داشت دستگیر کرد. در حالی که تظاهرکنندگان شعار می دادند «بگذار برود، بگذار برود»، معترض را به داخل یک ون اداره پلیس شهر نیویورک بردند. ناظران حقوقی حاضر در صحنه گفتند که معترض کارت شناسایی دانشگاه نیویورک به همراه داشت. 

در ادامه نیز پلیس با تجمعات برخورد کرد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان افغانستان چه خبر است؟
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان چه خبر است؟
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • روایت سیاوش اردلان از حضور اپوزیسیون کنار نیروهای پلیس آمریکا برای سرکوب دانشجویان
  • فیلم/روایت استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا از لحظات دستگیری‌اش به دست پلیس نیویورک
  • افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا