Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای ثبت احوال و جمعیت راهبردی در محل استانداری زنجان، وضعیت استان زنجان در بحث ازدواج را بسیار مطلوب اعلام کردو گفت: این استان در ازدواج رتبه خوبی در سطح کشور دارد.
او به وضعیت طلاق در استان اشاره و تصریح کرد:این استان در خصوص طلاق جزو استان‌های آخر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار زنجان، با بیان اینکه در زمینه ولادت استان زنجان وضعیت چندان خوبی ندارد، گفت: نرخ رشد جمعیت در استان بسیار کم و نگران کننده است.

حقیقی با بیان اینکه بدون برنامه ریزی نمی‌شود کاری کرد، افزود: بدون برنامه ریزی کار کردن خیلی سخت است و برای چند سال آینده که جامعه به سمت پیری می‌رود باید برنامه ریزی مدون در دستور کار قرار گیرد.

او ادامه داد: ثبت احوال استان نسبت به ارائه خدمات الکترونیکی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: زنجان در سطح کشور به استان برق و آی تی و الکترونیک معروف است و باید تمام خدمات به صورت الکترونیکی باشد.

استاندار زنجان، افزود: مدیری که برنامه ریزی داشته باشد موفق خواهد بود و بلعکس مدیری که برنامه برای کار‌های خود نداشته باشد موفق نمی‌شود.

حقیقی با بیان اینکه ثبت احوال گفتمان غالب ما گفتمان برنامه ریز‌ی باید باشد، ابراز کرد: ثبت احوال عامل مهم توسعه یافتگی جامعه است.

او  با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند، افزود: برای تامین آرامش جوانان باید برنامه ریزی لازم را داشته باشیم و شرایط ازدواج برای آن‌ها مهیا شود و با همزیستی به آرامش برسند.

استاندار زنجان، افزود: باید آینده نگری لازم در حوزه جوانان را داشته باشیم و از ظرفیت آن‌ها به خوبی استفاده شود.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری زنجان ثبت احوال زنجان برنامه ریزی ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان گفت: بحث تامین مالی پروژه‌های نوآورانه و مجموعه‌های دانش‌بنیان وظیفه و رسالت توسعه صندوق‌های پژوهش کشور و در رأس آن‌ها صندوق نوآوری است.

بهزاد قاسمی شامگاه روز گذشته (چهارسنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع صندوق نوآوری استان زنجان در سال گذشته به شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های فناوری و مراکز رشد ۲۷۰ میلیارد تومان خدمات مالی ارائه داده است که حدود ۱۰۰ میلیارد تسهیلات مستقیم بوده است. 

وی تصریح کرد: از این ۱۰۰ میلیارد ۳۳ درصد سهم شرکت‌های فعال در حوزه آی‌تی بود که امسال امیدواریم با همکاری ما بین صندوق و نظام صفی یارانه‌ای این عدد را قابل توجه کنیم.

او با اشاره به برنامه‌ها این حوزه، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال۲۷۰ میلیارد را به ۵۰۰ میلیارد برسانیم. سه منبع داریم که بتوانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان یا عضو پارک، خدمات مالی ارائه کنیم که صندوق نوآوری و شکوفایی در راس آن‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت