Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج،فرشاد منبری اظهار داشت: با توجه به عدم صدور مجوز برداشت مصالح رودخانه‌ای توسط ادارات ذیربط و همچنین به منظور جلوگیری از آسیب و تخریب محیط زیست رودخانه، این سازمان نسبت به پیگیری و ثبت معدن کوهی در محدوده شهر اقدام کرد.

وی افزود: با هدف شناسایی معدن کوهی با مصالح مناسب جهت تهیه آسفالت بادوام و با کیفیت این سازمان نسبت به بررسی و بازدید معادن پیشنهادی و موجود در محدوده شهر سنندج اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج ادامه داد: پس از بررسی‌های لازم و هماهنگی با آزمایشگاه‌ها و ادارت مرتبط نسبت به شناسایی معدن کوهی با مصالح سنگی مناسب در اراضی روستاهای گلین و وصی علیا که قبلاً مورد بهره برداری سد ژاوه نیز بود، اقدام شد.

منبری از ثبت معدن مصالح کوهی خبر داد و یادآور شد: پس از پیگیری‌های مستمر این سازمان موفق به صدور مجوز به مقدار ۱۰۸ هزار تن برای مدت یک سال شد.

وی بیان کرد: نزدیکی به محدوده شهری، کیفت بالای مصالح، پایین بودن هزینه تولید، تامین مصالح زیرسازی مناطق سه گانه و نواحی منفصل و تامین مصالح خام کارخانه آسفالت سنندج از عمده مزایای این معدن محسوب می‌شود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج گفت: دریافت مجوز ثبت معدن می‌تواند نقش موثری در کاهش هزینه‌های عمرانی و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری داشته باشد.

منبری اظهار داشت: پس از برداشت مصالح کوهی نسبت به انتقال آن به کارخانه جهت تهیه شن و ماسه اقدام می‌شود و از لاشه هم در دیوار چینی پروژه‌های عمرانی استفاده خواهد شد.

کد خبر 4939821

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج شهرداری سنندج معدن ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر ایلام روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان

مدیر کل شیلات گلستان گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ تن قزل آلا از این مزارع برداشت شود.

اسماعیل جباری افزود: تاکنون ۵ هزار تن مجوز پرورش ماهی در قفس در استان صادر شده است و تاکنون هفتاد قفس یا همان مزرعه پرورش در دریا مستقر شدند.

او گفت: تلاش می‌کنیم امسال میزان پرورش ماهی در این طرح به هزار تن افزایش یابد.

سید محمد دهنوی معاون هماهنگی استاندار گلستان نیز در مراسم آغاز برداشت ماهی قزل آلا در قفس گفت: بازگشایی خلیج گرگان سبب شده گلستان به این ظرفیت دست یابد.

ایری نماینده کردکوی، گمیشان، بندرترکمن و بندرگز در مجلس نیز خواستار حمایت از متقاضیان این طرح با پرداخت تسهیلات و تسهیل روند صدور مجوز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود