Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@01:01:32 GMT

استقلال از هر نظر شایسته قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۱۵۱۸

استقلال از هر نظر شایسته قهرمانی است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال می‌تواند در جام حذفی با یک بازی منطقی در زمین خود برابر سپاهان حتی بدون تماشاگرانش نتیجه لازم را بگیرد.

به گزارش مشرق، ایوب اصغرخانی پیشکسوت تیم استقلال معتقد است تیم استقلال سبک هجومی خیلی خوبی دارد که با اضافه شدن ارسلان مطهری می‌توان روی همین سبک حساب ویژه‌ای برای این تیم باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای اصغرخانی! نظرتان درباره بازگشت دوباره استقلال به لیگ برتر چیست؟
به اعتقاد من استقلال جزو تیم‌هایی است که می‌تواند تا پایان لیگ زیبا‌ترین فوتبال‌ها را به نمایش بگذارد.
چرا؟
ما در ستون گل‌های زده جدول می‌بینیم استقلال با ۳۹ گل زده بیشترین تعداد گل زده را دارد؛ چون این تیم فوتبال رو به جلو و تهاجمی را ارائه می‌دهد که علاوه بر کسب نتایج مورد نظرش توانسته تماشاگرانش را هم راضی کند.
چنین تیمی در ادامه چه نتایجی کسب می‌کند؟
وقتی ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته در شرایط عالی به لیگ برگردند توان تهاجمی این تیم چند برابر می‌شود. البته اگر فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان در فرم مطلوب باشند این وضعیت باز هم چند برابر به سود استقلال خواهد شد. بیشتر بخوانید: سعادتمند:کسانی که منافعشان قطع شده مزاحم ما هستند
سه، چهار ماه دوری از فوتبال تأثیری بر کار استقلال نخواهد داشت؟
قطعاً تأثیر‌گذار است! به هر حال فوتبالیستی که چند ماه دور از مسابقات باشد نمی‌تواند کیفیت همیشگی اش را ارائه دهد. با این وجود بعد از یکی، دو هفته پس از ورود به لیگ، تیمی که در کناره‌ها زکی‌پور، میلیچ و وریا غفوری را دارد و در وسط علی کریمی یا مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی در جمع خود می‌بیند می‌تواند به خوبی از هر طرف به تیم مقابل فشار وارد کند. فقط استقلال باید از نظر جسمانی در فرم مطلوب باشد.
با این حساب شما فکر می‌کنید در جام حذفی و لیگ برتر استقلال بتواند نتایج خوبی بگیرد؟
قطعاً این اتفاق خواهد افتاد! استقلال می‌تواند در جام حذفی با یک بازی منطقی در زمین خود برابر سپاهان حتی بدون تماشاگرانش نتیجه لازم را بگیرد و همچنین در لیگ برتر هم با کمی خوش‌شانسی و نتیجه نگرفتن تیم‌های بالای سری اش خودش را به قهرمانی نزدیک کند.
نقش جوانان در تیم استقلال چقدر مهم است؟
قطعاً حضور بازیکنانی مثل زکریا مرادی، رضا آذری، شاهین طاهرخانی و بقیه آن‌هایی که کم‌سن و سال هستند هم زنگ خطری برای بزرگ‌تر‌های تیم است و هم باعث می‌شود آن‌ها از تجربه نفرات بزرگ‌تر استفاده کرده و آبدیده شوند. من فکر می‌کنم این تیم استقلال امسال از هر نظر شایسته قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر است. منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم ایوب اصغرخانی استقلال لیگ برتر ویروس کرونا تیم استقلال جام حذفی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند

از جمع قهرمان های گذشته مسابقات جام حذفی ایران، 4 تیم دیگر هم در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها خارج شدند.

به گزارش طرفداری، تیمهای پرسپولیس، ذوب آهن، سایپا و فجر شهید سپاسی قهرمانان ادوار گذشته مسابقات جام حذفی بودند که در این مرحله با شکست برابر تیمهای آلومینیوم، تراکتور، ملوان و گل گهر از دور رقابتهای جام حذفی کنار رفتند.

قبل از این هم تیمهای استقلال و فولاد و نساجی از جام حذفی خارج شده بودند و امروز تنها تیمهای سپاهان، تراکتور و ملوان تیمهایی هستند که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور دارند و سابقه قهرمانی در ادوار گذشته را دارند. سپاهان 4 بار، ملوان 3 بار و تراکتور 2 بار عنوان قهرمانی را در این مسابقات کسب کرده اند اما این بار تیمهای گل گهر سیرجان و مس رفسنجان هم در کنار تیمهایی مثل آلومینیوم اراک و هوادار از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند.

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند تا برای اولین بار بعد از 19 سال، تیمهای استقلال و پرسپولیس در جمع 8 تیم برتر جام حذفی غایب باشند. در 19 سال اخیر 4 بار پرسپولیس و 3 بار استقلال عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی را به دست آورده اند. قطعا بدون استقلال و پرسپولیس، مسابقات جام حذفی ایران جذابیت های زیادی را از دست خواهد داد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس