Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از سی ان ان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حالی که خود را «رئیس‌جمهور نظم و قانون» خطاب می‌کرد، مدعی شد در صورتی که فرمانداران ایالتی از تمام ظرفیت گارد ملی برای آرام کردن اعتراضات اخیر استفاده نکنند؛ او هم برای حل و فصل سریع مشکل، از اعزام ارتش به خیابان‌ها ابایی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به وقوع درگیری و آتش‌سوزی در اطراف کاخ سفید، ترامپ در واشنگتن دی-سی منع تردد اعلام کرده و مدعی است آنچه رخ داده شرم‌آور است.

علاوه بر این وی به این اعتراضات که در واکنش به نژادپرستی سازمان‌یافته پلیس آمریکا است، برچسب «تروریسم خانگی» زد.

همزمان با طرح این ادعاها از سوی ترامپ، نیروهای امنیتی با توسل به گاز اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی، مردم خشمگین را از خیابان‌های اطراف کاخ سفید پراکنده کردند تا راهی برای عبور ترامپ باز کنند که قصد رفتن به کلیسای «سنت جوزف» را داشت- مکانی که به طور سنتی مورد استفاده روسای جمهور آمریکا است و روز یکشنبه، بخش‌هایی از آن در آتش خشم معترضان سوخت.

در حال حاضر، دستکم ۷۵ شهر آمریکا درگیر اعتراضاتی است که از دوشنبه هفته گذشته، در واکنش به قتل «جورج فلوید» سیاه پوست آغاز شد. وی بر اثر خفگی ناشی از فشار زانوی یک مامور پلیس به گردنش جان داد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس

 سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری نوشت که دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه، سرکوب می شوند.

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: چشم انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ایالتی  (+عکس)
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ملی  (+عکس)
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا  (+عکس)
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»