Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@21:29:48 GMT

آغاز بازسازی سایت موزه شادیاخ در نیشابور

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۳۵۱

آغاز بازسازی سایت موزه شادیاخ در نیشابور

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان نیشابور گفت: «بودجه احیا و بازسازی سایت موزه شادیاخ در نیشابور در پی سفر ریاست محترم جمهور واریز و مراحل کار شروع شده است.»

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل اعتمادی با اعلام این خبر افزود: درسفر دو سال پیش رئیس جمهوری به نیشابور ۴۵۰ میلیارد ریال بودجه برای منطقه تاریخی نیشابور تصویب  شد  قرار بود این بودجه طی سه سال به نیشابور تخصیص یابد که در سال اول محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او ادامه داد: «خوشبختانه در سال مالی گذشته مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای این امر در نظر گرفته شد که تخصیص پیدا کرده است و می‌تواند وضعیت بافت تاریخی نیشابور را دچار تغییر کند.»
اعتمادی تصریح کرد: «امیدواریم طی سال‌های آینده نیز ۳۰۰ میلیارد ریال تصویب‌شده پرداخت شود تا نیشابور به سمت اولویت‌های خود حرکت کند.»
او با اشاره به محل هزینه کرد این بودجه گفت: «سایت موزه شادیاخ که یکی از اولویت‌های میراث فرهنگی کشور است هدف اول این بودجه است تا مرمت، بازسازی و آغاز فصل جدید کاوش را شاهد باشیم که ۹۰ درصد این بودجه معادل حدود ۱۳۵ میلیارد ریال به این بخش اختصاص یافته است.»
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیشابور افزود: «همچنین ۱۰ درصد این بودجه معادل ۱۵ میلیارد ریال به بخش خیام اختصاص یافته است.»
او با اشاره به اولویت‌های نیشابور یادآورشد: «بارها مسئولان نیشابور، این شهر را با عنوان صنعتی و کشاورزی معرفی کرده‌اند ولی اعتقاد داریم نیشابور شهری گردشگر پذیر است و باید به این سمت حرکت کند.»
اعتمادی با اشاره به شرایط گردشگری دنیا با تو جه به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: «امسال جهان تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفت و بخش اقتصادی بسیاری از کشورها از نبود گردشگری ضربه دید ولی همه می‌دانیم که اکثر کشورها درآمد اصلی‌شان از توریست و گردشگر است و نیشابور نیز با وجود اینکه چنین ظرفیتی را دارد باید از آن بهره ببرد.»

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir

سامانه بلیت فروشی بازی تراکتور و فولاد به نشانی fooladfc.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و فولاد در سامانه رسمی باشگاه فولاد خوزستان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و فولاد سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه فولاد خوزستان دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط تراکتور و فولاد

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و فولاد را دارند، می‌توانند از طریق سامانه fooladfc.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750593

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است