Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:04:52 GMT

فرصت تقویت برندهای ایرانی در دوران کرونا

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۳۹۴

فرصت تقویت برندهای ایرانی در دوران کرونا

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دکتر احمد روستا در سمینار شرکت مانی مان پارس با بیان این مطلب که ویروس کرونا فرصت مناسبی برای تقویت برندهای ایرانی فراهم کرده است، گفت: مدیریت کسب و کار در روزهای پیش رو متفاوت‌تر از گذشته است و رقابت در آینده نیازمند مدیریت «فرصت درست» و مدیریت درست «فرصت» است.

دکتر روستا با اشاره به اینکه مدیریت درست باید مبتنی بر برنامه ریزی، اطلاعات درست، جامع و به روز باشد، ادامه داد: در حال حاضر در دنیا برنامه ریزی استراتژیک جای خود را به برنامه ریزی سناریویی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ریزی سناریویی به دلیل شرایط بسیار مبهم کرونایی در آینده مدنظر است و این برنامه ریزی باید برای کسب و کار و زندگی شخصی باشد.

وی ادامه داد: برای روزهای پیش رو باید سه سناریوی بدبینانه، خوشبینانه و واقع بینانه را در دوره‌های سه ماهه در نظر گرفت.

به گفته وی کسی که بتواند با چابکی و هوشمندی پاسخگوی فرصت‌ها و نیازها باشد، با موفقیت از چالش‌ها عبور خواهد کرد.

دکتر روستا که در وبینار ترتیب داده شده از سوی آدامس دن اکسیر سخن می‌گفت، یادآور شد: در بازار، رقبا فرصت‌ربا هستند و بنابراین باید با مدیریت درست فرصت‌ها را تصرف کرد. مهمترین وظیفه برندها و کسب و کارها در شرایط فعلی پاسخگویی به فرصت‌ها، نیازها و نیازمندها است که این مهم باید چه در دوران کرونا و چه پساکرونا در دستور کار قرار داد.

وی در ادامه ویژگی‌های انسان را تازه پسند، تنوع طلب، تحول گرا و توسعه جو و تعالی طلب دانست و ادامه داد: باید تازه پسندی مشتری و نوآوری در کار را فراموش نکنید. تنوع را نیز باید در کالا، رفتار، خدمات و … باید دنبال کرد، چراکه نسل آینده تنوع طلب و تازه پسند است که دگرگونی را در کار و زندگی دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن موارد یاد شده و با توجه به این نکته در حال حاضر شرایط مناسب برای توسعه و تقویت برندهای داخلی مهیا شده است، دولت و بخش خصوصی موظف به استفاده بهیه از این فرصت هستند.

دکتر روستا لازمه این مهم را ایجاد تحول در تقاضای مدیریت دانست و گفت: باید تقاضای منفی نسبت به برند ایرانی را شناسایی و برطرف کرد. باید دلیل دلزدگی مردم از برندهای داخلی را پیدا و نسبت به رفع آنها اقدام کرد و مهمترین بحث نیز تقاضای پنهان است که باید آنچه مردم می‌خواهند و نمی‌توانند اعلام کنند یا می‌خواهند و در دسترس آنها نیست را دید و پاسخ داد.

وی ادامه داد: تولیدات ما باید مبتنی بر بازار و نه بر اساس سلیقه شخصی باشد، زیرا نیاز بازار یکی از عوامل مهم در موفقیت است.

گفتنی است در این مراسم پروفسور احمد روستا دو سخنرانی ١ ساعته داشت و همچنین پوریا پورسرخ درباره دلایل همکاری خود با برند دنکسیر و برنامه‌های پیش رو صحبت کرد.

در پایان نیز دکتر روستا پاسخگوی سوالات پرسنل شعب درباره راهکارهای فروش بود. همچنین تعداد محدودی از مدیران هر دو شرکت «مانی مان پارس» و «تهران بوران» در مراسم حضور فیزیکی داشتند و سایر افراد در شعبات از طریق اسکایپ بیزینس در این وبینار بزرگ حضور یافتند. افراد عادی نیز در لایو اینستاگرام شرکت مانی مان پارس (صاحب برند دنکسیر) این جلسه را دنبال کردند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4939409

منبع: مهر

کلیدواژه: برند ملی کسب و کار اینترنتی تولید جزیره کیش سهام عدالت تبلیغات تجارت الکترونیک فولاد نقاشی معرفی کتاب همراه اول ایرانسل خدمات درمانی بورس ال جی احسان و نیکوکاری برنامه ریزی دکتر روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تا کمتر از سه ماه دیگر باید کاروان ورزش ایران در المپیک 2024 پاریس شرکت کند و سپس بازی های داخل سالن آسیا و همچنین المپیک زمستانی را در سال جاری در پیش دارد، بودجه مدنظر این کمیته از سوی مجلس رد شده و کاهش یافته است.

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد کاهش بودجه کمیته ملی المپیک عنوان کرد: "در مورد بودجه  رایزنی خوبی با سازمان برنامه ریزی بودجه داشتیم اما در  لایحه  بودجه که به مجلس رفت، ردیف اصلی بودجه ما که مربوط به رویدادهای بین المللی بود، حذف شد و  سازمان برنامه‌ریزی و بودجه تلاش کرد و قسمتی از آن عدد برگشت تا برای سه رویداد  مشکلی نداشته باشیم اما اگر آن عدد تغییر نمی کرد بودجه خوبی داشتیم. شاید الان بودجه رشد زیادی نداشته باشد اما باز هم در مجلس در حال بررسی است و اصلاحات اولیه صورت گرفته و منتظر رقم نهایی هستیم."

او در بخش بعدی این اتفاق را یک شوک بزرگ در سال المپیک می داند: "انتظار نبود در سال المپیک چنین اتفاقی برای بودجه کمیته ملی المپیک رخ دهد. شوک بزرگی در سال ۱۴۰۳ به کمیته ملی المپیک وارد شد. دلیل اینکه جلسه قبلی هیات اجرایی هم کنسل شد این بود که اعضای هیئت اجرایی، رئیس و من به عنوان دبیرکل با کمک سازمان برنامه‌ریزی و بودجه در تلاش بودیم تا بخشی زیادی از اشکالاتی که در لایحه بودجه کمیته ملی المپیک بود را اصلاح کنیم. عدد ۳۸۰ میلیارد تومانی را سازمان برنامه‌ریزی و بودجه برای ما اصلاح کرد. قرار شد کمیسیون تلفیق و کمیسیون فرهنگی مجلس هم کمکی به ما داشته باشند و اگر این دو اتفاق رخ دهد عدد ۵۰۰ میلیارد تومانی که از ما کم کرده بودند حدودا برمی‌گردد. امیدوارم با این اصلاح و کمک مازادی که در مجلس می‌شود، این گره‌ها باز شود. امیدواریم این مشکل حل شود. سال گذشته تنها یک رویداد رسمی داشتیم اما امسال سه رویداد در پیش رو داریم. "

دیگر خبرها

  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان