Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ۶۸ طرح پذیرش پژوهشی در رابطه با بیماری کرونا با رویکرد طب سنتی مورد بررسی نهایی قرار گرفته است و از این میان ۱۷ طرح موفق به اخذ مجوز های لازم برای انجام کار آزمایی بالینی شده است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسین رضایی زاده، در جمع خبرنگاران نتایج اولیه این تحقیقات را امید بخش دانست و اظهار کرد: چند مورد از این پروژه ها در مرحله جمع آوری نتایج داده ها است و بعد از طی مراحل گزارش و داوری نهایی نتایج به صورت رسمی اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی زاده افزود: برخی از طرح‌ها دارای مواد گیاهی مشترک بوده و برخی نیز فرمول‌های متفاوتی در قالب شربت، جوشانده، قطره و اسپری دارند.

وی با تاکید بر اینکه طب سنتی به عنوان مکمل درمان‌های رایج به کار می رود گفت:مطالعات طب سنتی جایگزین نبوده و مطالعات مکمل است.

وی با اشاره به بکارگیری پژوهش های متعدد در رابطه با طب سنتی در کشور چین گفت: در حال حاضر با توجه به تاثیر گذاری داروهای طب سنتی در کنار داروهای رایج برای بیماران مبتلا به کرونا این درمان برای بیش از ۹۲ درصد از بیماران اجرا می شود.

رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: با بهره گیری از طب سنتی در درمان بیماری کرونا در کشور چین شاهد کاهش میزان مرگ و میر و کاهش دوره ای نقاهت هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز طب ایرانی سنتی طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • خواص ظرف های ضد سرطانی
  • (تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟