Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:51:45 GMT

فرنگی‌کار ایرانی لژیونر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۴۹۶

فرنگی‌کار ایرانی لژیونر می‌شود

«مصیب اکبری» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا مشخص نیست که بوندس لیگای آلمان در رشته کشتی در چه تاریخی آغاز می‌شود اما براساس قرارداد حدود ماه‌های آذر و دی ماه امسال در صورت مهیا شدن شرایط برگزار خواهد شد. کشتی یک ورزش انفرادی و پربرخورد است و به نظرم شرایط برای برگزاری مسابقات کشتی مساعد نیست و حتی اتحادیه جهانی کشتی نیز در این زمینه هنوز نتوانسته تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مبلغ قراردادش نیز اظهار داشت: مبلغ قراردادم بسیار ناچیز است. البته سال گذشته نیز از سوی یکی دیگر از تیم‌های آلمانی درخواست داشتم اما ترجیح دادم در لیگ ایران و برای تیم سینا صنعت ایذه کشتی بگیرم.

نفر نخست پیکارهای جام جهان پهلوان تختی در سال ۲۰۱۹ در خصوص چرخه جدید انتخابی تیم ملی نیز گفت: فدراسیون با تدوین این چرخه انگیزه کشتی‌گیرانی امثال من را دوچندان کرد و امیدوارم هر چه زودتر با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، تمرینات کشتی را دنبال کنم.

وی اظهار داشت: «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون خود از قهرمانان جهان و المپیک به خوبی می‌داند که یک کشتی‌گیر برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با چه مشکلات و سختی‌هایی روبرو است و به طور حتم همه تلاش او ضایع نشدن حقوق کشتی‌گیران است. با چرخه جدید انتخابی کشتی‌گیران و مدعیان تکلیف خودشان را می‌دانند و به همین دلیل با انگیزه و جدیت تلاش می‌کنند.

اکبری ادامه داد: سال گذشته در جام تختی نفر اول شدم اما شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و پیکارهای جهانی را نداشتم و «رضا خدری» که برابر من شکست خورده بود به قهرمانی آسیا رفت و «پویا ناصرپور» به رقابت‌های جهانی اعزام شد. به همین دلیل از سال گذشته برای ادامه کشتی هیچ انگیزه‌ای نداشتم چرا که یک کشتی‌گیر زحمات فراوانی می‌کشد و در آخر هیچ نتیجه‌ای عایدش نمی‌شود.

برچسب‌ها مسابقات قهرمانی آسیا کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی علیرضا دبیر مسابقات قهرمانی آسیا کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین شناخت تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قزوین، فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون و قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در رقابت‌های کشتی آزاد قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد و الوند و تاکستان هم دوم و سوم‌ شدند. در مسابقات کشتی فرنگی هم تیم‌های قزوین، آبیک و  محمدیه صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان ۱۲۰ کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین با هم رقابت کردند. نفرات برتر این رقابت‌ها دهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه عازم تهران محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور می‌شوند.

فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون

به گزارش ایسنا، «محمد نجف‌زنگی» فوتسالیست قزوینی فصل گذشته گهر زمین سیرجان به تیم مس سونگون ورزقان پیوست. نجف زنگی سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و اردوهای ملی را در کارنامه دارد.

قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان
 
«ستایش قلی‌پور» در رقابت‌های کراس کانتری دوچرخه کوهستان جوانان بر سکوی نخست ایستاد. «طاهره پورحیدری» نایب رئیس هئیت دوچرخه سواری استان هم سرداور قزوینی این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است