Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: همکاری‌های چندجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی ایران و روسیه منجر به توسعه ثبات و امنیت در منطقه خواهد شد. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در دیدارِ "لوان جاگاریان" سفیر روسیه در ایران، توسعه همکاری‌ها و روابط پارلمانی ایران و روسیه را مهم دانست و گفت: نقش همکاری‌های ایران وروسیه در سطح پارلمانی با توفیق همراه بوده و نقش‌آفرینی ایران و روسیه در مسائل منطقه به ویژه مبارزه با تروریسم مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اراده رهبران دو کشور بر توسعه و تقویت همه‌جانبه مناسبات استوار است و روابط تهران و مسکو در مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی و گسترش همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف به نفع دو کشور است.

امیرعبداللهیان: شایعه توافق ایران و روسیه برای استعفای اسد بازی رسانه‌های آمریکایی ــ صهیونیستی استروحانی:‌ تبادلات تجاری فی‌مابین ایران و روسیه انجام شود/ پوتین:‌ از توسعه مناسبات با ایران استقبال می‌کنیم

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل، توسعه ثبات و امنیت در منطقه را به نفع دو کشور دانست و اظهارداشت: همکاری‌های چندجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی ایران و روسیه منجر به توسعه ثبات و امنیت در منطقه خواهد شد و در این راستا، تحکیم و تقویت روابط فی مابین بیش از پیش مدنظر تهران و مسکو است.

همچنین در ادامه این دیدار سفیر روسیه، با تبریک انتخاب قالیباف به ریاست مجلس، پیام‌های روسای مجالس دوما و سنای این کشور را تقدیم کرد و افزود: حضور نمایندگان در دوره جدید در مجلس شورای اسلامی تلاش دولتمردان پارلمانی روسیه را برای همسویی با آنها افزایش خواهد داد.

وی مراودات پارلمانی میان دو کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اهداف راهبردی مسکو، ضرورت تقویت و تحکیم مراودات ممتاز دوجانبه از جمله در حوزه پارلمانی با جمهوری اسلامی ایران را در بر دارد و همکاری در سطوح مختلف با ایران به تقویت روابط دو کشور استمرار خواهد بخشید.

لوان جاگاریان اضافه کرد: روسیه افزایش مراودات اقتصادی، تجاری، سیاسی و فرهنگی با ایران را دنبال می‌کند و تقویت و تحکیم روابط فی‌مابین و اعزام گروه‌های دوستی و پارلمانی دو کشور در مجلس جدید ایران مسیر هموارتری را برای افزایش مناسبات دو کشور به وجود خواهد آورد.

همچنین در این دیدار آخرین مناسبات پارلمانی، منطقه‌ای، بین‌المللی، از جمله تحولات سوریه، عراق، یمن و افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه مجلس اخبار روسیه مجلس امنیت در منطقه ایران و روسیه بین المللی منطقه ای دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • امضای یادداشت تفاهم بین دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
  • اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه + جزئیات
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت