Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:48:50 GMT

شنا کردن در دریاچه سدهای کردستان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۹۳۶

شنا کردن در دریاچه سدهای کردستان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان، کامران خرم با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما، ورود مسافران و گردشگران و همچنین بسته بودن اماکن ورزشی (استخرها) به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: شماری از شهروندان بدون توجه به علائم هشدار دهنده و اطلاعیه‌های مکرر این اداره با هدف شنا کردن و تفریح، وارد تأسیسات آبی و رودخانه‌ها می‌شوند که این اقدامات علاوه بر نقض قوانین، موجب بروز خطرات جانی و صدمات جبران ناپذیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مطابق قانون، ورود به حریم تأسیسات آبی و شنا کردن در دریاچه سدها و کانال‌های آب ممنوع است، افزود: با توجه به وقوع حوادث متعدد غرق شدگی در سال‌های اخیر در فصل تابستان، لازم است که همشهریان و میهمانان گرامی از شنا کردن در منابع و سازه‌های آبی جدا خودداری کنند.

کد خبر 4939876

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای کردستان غرق شدگی دریاچه ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس مشهد شنا کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به درخواست شهرداری منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تأسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان، نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تأسیسات وجود دارد.

اطلاعیه یاد شده می‌افزاید: با ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران تبریز به اطلاع می‌رساند، آب مناطق مذکور از شنبه هشتم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۲۰ شب همان روز، با افت فشار و احتمالاً قطعی مواجه خواهد شد.

در این اطلاعیه از مردم درخواست شده است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضرور همکاری لازم با شرکت آب و فاضلاب را انجام دهند.

کد خبر 6088628

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • فیلم| حملۀ اوکراین به تأسیسات نفتی روسیه