Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب روزسه شنبه در گفت و گو با ایرنا، یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامیداشت و بیان کرد: برنامه‌های سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و نیز قیام ۱۵ خرداد در این استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های سالگرد امام خمینی(ره) در روز ۱۴ خرداد و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد نسبت به سال‌های گذشته محدودتر و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیات الغیب ادامه داد: برنامه سی‌ویکمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با هماهنگی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و با سخنرانی مدیرحوزه علمیه استان در مکان حوزه علمیه کمالیه خرم آباد ساعت ۹ صبح اجرا می شود.

وی بیان کرد: ایام ارتحال امام فرصتی برای انتقال اندیشه های ناب آن حضرت، رفتار، منش، زندگانی و ابعاد گوناگون زندگی آن شخصیت فرزانه به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه آثار و بازتاب اندیشه‌های امام خمینی (ره) در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در دنیا متبلور است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با تحقق انقلاب اسلامی ایران، اسلام را احیا و به دنیا عرضه کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) فعالیت های فرهنگی و مسابقات در زمینه های مختلف و استفاده از فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

امام خمینی (ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی ۱۴ خرداد ۱۳۶۷ به ملکوت اعلی پیوستند.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خرم آباد لرستان رحلت امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خرم آباد لرستان رحلت امام خمینی ره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خرم آباد لرستان رحلت امام خمینی ره امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان از حمایت ۵ هزار و ۱۴۰ معلم در این استان از ایتام و محسنین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد، جلال شیخ‌پور، صبح امروز، در جمع خبرنگاران گفت: توانمندسازی مددجویان و کاهش فقر تحصیلی از مهم‌ترین برنام‌های کمیته امداد است.

او با اشاره به پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان، اضافه کرد: معلمان همواره در پویش‌های احسان و نیکوکاری پیش‌قدم بوده‌اند.

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان با تقدیر از فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی معلمان، یادآور شد: 5هزار و 140معلم در این استان حامی ایتا و محسنین هستند.

شیخ‌پور بیان کرد: معلمان لرستان حمایت از 9 هزار و 710 نفر را به‌عهده گرفته‌اند و کمک‌های خود را به‌صورت ماهانه به حساب این افراد واریز می‌کنند.

او با اشاره به مشارکت معلمان در طرح ایتام و اکرام، اعلام کرد: معلمان لرستان 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال گذشته به ایتام و محسنین این استان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • لرستان در سوگ بنیانگذار مکتب تشیع
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام