Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@21:32:59 GMT

سودسالانه سهام عدالت پس ازفروش

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۲۸۱

مشمولین سهام عدالت این فرصت را دارند تا با آزادسازی این سهام نسبت به فروش ۳۰ درصد آن اقدام کنند اما باید توجه کنند درصورت فروش ۳۰ درصد آن، ۷۰ درصد از سود سال ۱۳۹۸ را دریافت خواهند کرد. ناطقان:  بیش از یک ماه از ابلاغیه مقام معظم رهبری درمورد آزادسازی سهام عدالت گذشته است و به مشمولین این سهام تا ۱۵ خردادماه فرصت داده شده چنانچه می‌خواهند مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب کنند به ادرس اینترنتی WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

SAMANESE.IR مراجعه کنند و عدم مراجعه آن‌ها به این آدرس به معنی انتخاب روش غیر مستقیم است.

در این راستا، افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بانک یا کارگزاری ۳۰ درصد از سهام خود را به فروش برسانند. البته باید توجه کنند چنانچه به بانک مراجعه می‌کنند نمی‌توانند تعیین کنند کدام سهم‌ها را به فروش برسانند و تصمیم‌گیری با بانک است. اما چنانچه به کارگزاری مراجعه کنند، اختیار اینکه کدام سهم‌ها را بفروشند با خود فرد است.

در این میان مشمولینی که تصمیم به فروش ۳۰ درصد سهام خود می‌کنند باید توجه داشته باشند که مجامع شرکت‌ها اواخر تیرماه برگزار می‌شود و این شرکت ها تا هشت ماه فرصت دارند سود پرداخت کنند، بنابراین این مشمولین فقط ۷۰ درصد سود سال ۱۳۹۸ را دریافت خواهند کرد. تاکنون به مشمولان سهام عدالت سه دوره سود پرداخت شده است به این ترتیب که در سال ۱۳۹۵ به ازای یک میلیون تومان سهم ۱۵۰ هزار تومان، در سال ۱۳۹۶، ۱۷۵ هزار تومان و در سال ۱۳۹۷، ۲۰۵ هزار تومان پرداخت شد. سود سال ۱۳۹۸ هم قرار است در سال جاری که مجامع شرکت‌ها برگزار شد پرداخت شود.

بر این اساس توصیه کارشناسان به مشمولین سهام عدالت این است که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند اما درمورد فروش آن هیجانی تصمیم‌گیری نکنند زیرا منفعت در نگهداری و صیانت از این سهم‌ها است.
منبع: ایسنا برچسب ها: سود ، سهام عدالت ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سود سهام عدالت ناطقان سهام عدالت سهام خود ۳۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد

به گزارش همشهری آنلاین، رونالدو سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان ۱۰۹ میلیون یورو برای ۹۰ درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال ۲۰۱۱ از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر ۲۰۲۱ مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال ۲۰۱۸، رونالدو ۵۱ درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه ۳۰ میلیون یورویی خرید.

کد خبر 848379 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی