Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@23:43:44 GMT

ابتلای 9 نفر به کرونا در یک میهمانی خانوادگی در اهر

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۸۴۳

آفتاب‌‌نیوز :

زاهد محمودی در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا افزود: تحلیل‌های آماری در شهرستان‌های اهر و هوراند نشان می‌دهد که نزدیک به ۶۰ درصد کل مبتلایان به ویروس کرونا هیچ‌گونه بیماری زمینه‌ای نداشتند.

وی گفت: شهرستان اهر جزو شهرستان‌های زرد استان در بحث بیماری کرونا بوده و همچنان ضروری است مردم و مسئولان توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی اصناف و کسبه علیرغم توصیه‌ها، هنوز از ماسک استفاده نمی‌کنند که اتاق اصناف موظف به تذکر و برخورد قانونی می باشند.

محمودی گفت: در وضعیت کنونی برگزاری هرگونه تجمعات بصورت متمرکز در هر زمینه ای ناقض پروتکل های بهداشتی بود و ممنوع می باشد و قهوهخانه‌ها نیز بدون ارائه قلیان و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

فرماندار اهر ضمن قدردانی از کادر درمانی و بیمارستانی این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا گفت: تاکنون بالغ بر یک میلیارد تومان به بیمارستان اهر از سوی مردم و خیرین جهت ارائه خدمت رسانی مطلوب و تامین مایحتاج ضروری بیماران کرونایی کمک شده است.

وی افزود: ترتیبی اتخاذ شده که بعد از ریشه کنی ویروس کرونا در همایشی از خیرین سلامت که در برهه خاص زمانی (کرونا) با کمک‌های خود به کمک خادمان سلامت شتافتند در اهر تجلیل شود.

محمودی همچنین گفت: مراکز حمل و نقل عمومی برای حفظ سلامت خود و مسافران موظف به رعایت موازین بهداشتی بوده و در این خصوص شهرداری و راهداری با خاطیان برخورد خواهند کرد.

وی ساعت کاری کارکنان ادارات را 07:30 تا 13:30 اعلام کرد و افزود: مساجد با رعایت فاصله گذاری بهداشتی و با نظارت سازمان تبلیغات و اوقاف بازگشایی شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر نیز در ادامه این جلسه گفت: طبق آخرین آمار مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان‌های اهر و هوراند ۶۹۷ نفر می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت

 به گزارش تابناک، چهارشنبه 12 اردیبهشت امسال مرد دامداری در تماس با پلیس گفت:  لحظاتی قبل در حال تزریق واکسن به دام‌هایم بودم که ناگهان مسعود یکی از اهالی روستایمان را دیدم که با دایی و خاله اش دعوا می کرد. مسعود سنگی برداشت و ضربه‌ای به سر دایی‌اش زد.

بعد هم با چوبه ضربه‌ای به پای خاله‌اش زده و زمانی که زن جوان روی زمین افتاد با سنگ به سر او نیز کوبید و متواری شد.

با تماس مرد دامدار، بلافاصله کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی قیامدشت شده و با جسد خواهر و برادر جوان مواجه شدند. بررسی های اولیه نشان  می داد که قاتل با دایی و خاله اش بر سر تقسیم ارثیه میلیاردی خانوادگی اختلاف داشته و آنها را با سنگ به قتل رسانده است.

تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان جنایی موفق شدند متهم  را دستگیر کنند.

وی که وضعیت روحی مناسبی نداشت در تحقیقات مدعی شد به خاطر اختلاف بر سر ارثیه خانوادگی مرتکب قتل‌ها شده است. وی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • عوامل ابتلای افراد به بیماری لوپوس
  • ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • سراب سفره کوه سلسله
  • یک نفر بر اثر ابتلا به هاری در مشهد فوت کرد
  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • چه اسم و فامیلی را می‌توان تغییر داد؟
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل