Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تأیید اعتبارنامه منتخب چادگان در شعبه دهم مجلس خبر داد.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از تأیید اعتبارنامه حسین محمدصالحی منتخب چادگان  فریدن در شعبه دهم مجلس یازدهم خبر داد.

وی افزود: در بخشی از جلسه فراکسیون زنان مجلس پرونده حسین محمدصالحی منتخب مردم چادگان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت  اعتبارنامه وی در شعبه دهم مجلس به تأیید رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شرکت کنندگان نوبت‌های اول و دوم آزمون سراسری می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تایید کنند. در این مرحله، دانش آموزان سال تحصیلی جاری صرفا می‌توانند مشخصات هویتی خود را بررسی و تایید کنند. ثبت‌نام آزمون‌های نهایی نوبت خرداد ۱۴۰۳ برای ایجاد و یا ترمیم سابقه تحصیلی پس از مشاهده و تایید سوابق تحصیلی فعال خواهد شد.
گفتنی است پیش از این محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفته بود: تاکنون بیش از ۱۰۰هزار داوطلب به سامانه مشاهده و تایید سوابق تحصیلی مراجعه کرده‌اند که حدود ۶۰۰ نفر اعلام مغایرت و مابقی سوابق خود را تایید کرده‌اند. زارعی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری ۱۴۰۳ افزود: ۵۰ درصد آزمون سراسری از سابقه
تحصیلی در پایه دوازدهم محاسبه می‌شود که شامل تاثیر نمرات دروس عمومی و اختصاصی است که از طریق آزمون نهایی خرداد سال جاری تولید می‌شود. زارعی گفت: داوطلبانی که پیش‌تر از سال ۱۴۰۲ فارغ التحصیل شده‌اند نیز همه آزمون‌های نهایی آنها به عنوان سابقه تحصیلی لحاظ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • فیلم| طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی