Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحسین روح‌الامینی در جلسه علنی امروز – سه شنبه- پس از ارائه گزارش رییس کل بانک مرکزی و رییس سازمان برنامه و بودجه در مورد وضعیت شاخص‌های اقتصادی کشور گفت: مجوزهای شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا باید به حداقل برسد و صرفا برای کارهای ضروری و حداقلی مجوز صادر کند.

وی با بیان اینکه منابع ۴.۸ میلیارد دلاری را باید به  صورت بهینه مدیریت کرد، افزود: برای بازگشت این منابع دیر اقدام شد اما نباید آن را رها کرد؛ وقتی در دوران کرونا توانستیم دو روزه ثبت سفارش‌ها از فرودگاه امام را ترخیص کنیم چرا صنایع دارویی ما باید ۶ ماه منتظر بروکراسی بماند، کرونا به ما نشان داد بعضی کارها با هزینه کمتر و سرعت بیشتر قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران ادامه داد: تخصیص قطره‌چکانی ارز در ماه‌های پایانی سال گذشته بلای جان صنایع شد چنانکه صنایع دارویی برای تهیه مواد اولیه خود باید ۶ ماه زودتر ثبت سفارش کنند. چرا کامیون‌ها باید ماه‌ها در مرز بمانند، برای ایران بازار همسایه‌ها حق مسلم است بنابراین باید در صادرات پنجره واحد داشته باشیم، شرایط کرونا نشان داد بسیاری از قوانین دست و پاگیر است و باید آنها را کنار بگذاریم.

روح الامینی با اشاره به جلسات هیات دولت گفت: برگزاری جلسات خوب است اما باید راه‌حل‌ها و تحلیل‌ها ارائه شود، صرف ارائه گزارش کاری از پیش نمی‌برد.

وی همچنین از  چند برابر شدن بودجه نهادهای سه قوه انتقاد کرد و درخواست کرد: دیوان محاسبات بودجه نهادهای سه قوه را منتشر کند، بودجه قوای سه‌گانه در چند دوره اخیر روند صعودی داشت، این روند با شیب تندتری از سایر بودجه دستگاه‌ها بوده است.

نماینده مردم تهران همچنین خطاب به دولت ادامه داد: دولت به وظایف خود که بسیار است بپردازد و اجازه دهد مدیریت مجلس به دست خود نمایندگان صورت گیرد، معاونان پارلمانی دستگاه‌های مختلف دخالتی در عضویت نمایندگان در کمیسیون و تعیین روسای آنها نداشته باشند

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه صنایع دارویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه صنایع دارویی مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه صنایع دارویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه

رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و به جهت رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

ابوالفضل فرحبخش با اشاره به استمرار بازدید‌های ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی بند‌های موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهمترین مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است و که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان‌های کشور برای تخصیص بودجه امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم گردد.

دیگر خبرها

  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • تقویت صنایع نظامی آمریکا به هزینه اوکراین
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • بهبود شرایط صنایع دارویی در گرو برچیدن بساط ارز چند نرخی
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی کشور/ برچیدن بساط ارز چند نرخی