Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@16:40:09 GMT

تکلیف پایانه شرق هرچه سریعتر مشخص شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۴۵۵۰

تکلیف پایانه شرق هرچه سریعتر مشخص شود

ایران اکونومیست-رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست تا هر چه سریعتر تکلیف پروژه‌ پایانه شرق و املاک فریز شده واقع در حریم پادگان دوشان تپه را مشخص کند.

محمد سالاری در تذکری پیش از دستور در صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات منطقه 13 گفت: تکمیل قطب گردشگری سرخه حصار یکی از اولویت های شورا و مدیریت شهری دوره پنجم است که از سوی بنده و آقایان حق شناس و علیخانی بصورت جدی پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهردار منطقه نیز در بازدیدی که در سال گذشته از این منطقه داشتیم قول دادند که این پروژه به نتیجه برسد اما متاسفانه علی رغم اینکه تمام تفاهم نامه های لازم با مراجع ذیربط انجام شده، هنوز به نتیجه نرسیده است و مشخص نیست موانع انجام این کار چیست.

سالاری ادامه داد: احداث قطب گردشگری شرق تهران بر اساس برنامه ۵ ساله سوم شهر تهران و برنامه اولویت محور تحقق پذیر شورا یکی از اولویت های شورای پنجم است و با توجه به اینکه در سال پایانی این دوره قرار داریم، هرچه سریعتر باید به نتیجه برسد.

وی در خصوص پادگان دوشان تپه نیز بیان کرد: حریم این پادگان بدون طی فرایند قانونی در شورای عالی امنیت ملی مشخص شده و سال ها است برای املاک واقع در آن منطقه محدودیت ایجاد کرده است و شهروندان نمی توانند از حقوق خود به موجب طرح تفصیلی استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ضمن اینکه شهردار تهران برای حل این مشکل قول دادند و ما به عنوان کمیسیون شهرسازی و معماری جلساتی را در منطقه برگزار کردیم که معبر بخش شرقی پادگان بازگشایی و رفت و آمد شهروندان تسهیل شود که تاکنون این هم انجام نشده است.

سالاری همچنین با انتقاد از بلاتکلیفی ترمینال جدید شرق اظهار داشت: به عقیده من باید در خصوص این بلاتکلیفی از شهردار تهران سوال شود، ما اعضای شورا بارها از آنجا بازدید کردیم و مشخص نیست چرا این پروژه به نتیجه نمی رسد و ما چه پاسخی باید به شهروندان بدهیم.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد

با اعلام مدیرعامل بانک شهر، مدیران این بانک می توانند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، مهدی احمدی مدیرعامل عامل بانک شهر پس از عقد قرارداد امروز کنسرسیوم بانکی برای تحویل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ۳ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل را طبق توافق صورت گرفته ما اعلام می‌کنیم.

او افزود: تا پایان فصل که پنج هفته باقی مانده است درویش را تغییر نمی‌دهیم.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است