Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور در اولین جلسه برنامه‌ریزی برای تحقق شعار جهش تولید و تکمیل پروژه‌های کلان ملی ضمن تاکید بر عزم و اراده جدی دولت برای اتمام پروژه‌های کلان ملی گفت: اینکه رهبر انقلاب امسال را سال جهش تولید نامیدند نشان از این دارد که به توان دولت و ملت برای تحقق این شعار اعتماد داشته‌اند.

رئیس جمهوری در این نشست با بیان اینکه در دولت کارهای زیربنایی بسیار زیادی انجام شده است که برخی از آنها در کشور بی‌نظیر بوده است، گفت: تعیین شعار جهش تولید در سال جاری نشانه‌ای از توان ملت و دولت در تحقق شعار رونق تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی با بیان اینکه افتخارات و دستاوردهای دولت قطعا افتخارات مجموعه نظام محسوب می‌شود و مایه دلگرمی مردم است از اینکه دستاوردهای دولت بخوبی‌ بیان نمی‌شود انتقاد کرد و گفت: سکوت و بازگو نکردن اقدامات دولت جفا به کل نظام و ملت است. این شایسته نظام اسلامی نیست که دستاوردها و اقدامات مثبت دولت برای مردم بازگو نشود.

رئیس جمهوری با بیان اینکه این دولت توانسته است در سخت‌ترین شرایط چرخ اقتصاد کشور را بگرداند، گفت: همه دستگاهها موظف هستند برای تحقق شعار جهش تولید و تکمیل پروژه‌های کلان ملی برنامه مدون داشته باشند و در این مسیر ضمن هماهنگی با سایر دستگاهها نسبت به رفع موانع تولید اقدام نموده و به صورت ماهیانه گزارش اثربخشی اقدامات خود را به ملت ارائه کنند.

روحانی با اشاره به موفقیت‌های کشور در مدیریت و مقابله با کرونا گفت: بر اساس مستندات عینی که سازمان بهداشت جهانی هم آنها را تایید کرده است، ایران از جمله بهترین کشورها در مدیریت و مقابله با این بیماری بوده است و این موضوع برای مردم ما ملموس و محرز است و می‌توان به خوبی عملکرد مجموعه دستگاه‌ها را با سایر کشورها مقایسه کرد.

رئیس جمهور با اشاره به برخی از پروژه‌های بزرگ ملی که در این دولت به ثمر رسیده، از جمله تحول سلامت، تعامل سازنده با جهان، تداوم خودکفایی در گندم، بنزین، گازوئیل و گاز، افزایش صادرات غیرنفتی کشور، احیاء دریاچه ارومیه، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، شبکه ملی اطلاعات، آبادانی روستاها و ... گفت: هر یک از این موفقیت‌های بزرگ سزاوار توجه ویژه رسانه‌ای بوده است و اگر این دستاوردها و ثمرات آنها برای مردم به خوبی بازگو بشود می‌تواند در افزایش اعتماد عمومی به کل نظام تاثیرگذار باشد.

روحانی گفت: عزم و اراده دولت برای تحقق شعار جهش تولید جدی است زیرا معتقدیم که موفقیت دولت، با همراهی ملت در این مسیر گامی بلند در موفقیت کل نظام است. لذا لازم است تا همه ارکان حاکمیتی تحت یک حاکمیت واحد عمل کنند تا همانگونه که در مقابله با کرونا موفق شدیم، با عملی‌سازی جهش تولید خود را برای ورود به ایران ۱۴۰۰ آماده نماییم.

 

 

ایسنا /

Tags: رئیس جمهور ، جهش تولید ، دولت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000IV8

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور جهش تولید دولت شعار جهش تولید برای تحقق تحقق شعار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت

حسنعلی محمدی نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت های مجلس دوازدهم گفت: یکی از مسائل مهم و محوری ترین موضوعی که باید در مجلس دوازدهم مد نظر قرار بگیرد موضوع اقتصاد و معیشت مردم است که به شخصه معتقدم با محور قرار دادن این موضوع آن را باید در مجلس دوازدهم جلو ببریم. همچنین باید در اجرای شعار سال که ایجاد جهش تولید با مشارکت مردم است، نهایت تاثیر گذاری را داشته باشیم و این در دستور کار کمیسیون تخصصی قرار بگیرد و با توجه به توان و تخصص خود در ایفای نقش نمایندگی مجلس به نحو احسن اقدام کنم.

وی با اشاره به محرومیت حوزه انتخابیه خود گفت: محرومیتی که در مناطق ما وجود دارد ابتدا به این دلیل است که شهرستان ما قطب خدماتی در استان است و صنایع زود بازده‌ای که مغفول مانده است، باتوجه به آمایش سرزمینی بر روی آنها برنامه ریزی کرده‌ایم و صنایعی که به صورت ناتمام مانده با مشارکت و مشورت گرفتن از اهل فن آنها را فعال کرده‌ایم تا اشتغالزایی بسزایی به همراه داشته باشد.

این نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم وحدت در میان نمایندگان، گفت:  مبنا و اصلی را مقام معظم رهبری ترسیم کردند مبنی بر اینکه نباید شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کرد و اگر شایستگی‌ها و تخصص افراد به درستی مد نظر قرار بگیرد قطعا فردی انتخاب خواهد شد که می‌تواند مفید باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت