Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاونین اداره کل با حکم دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل، مژگان سلطانی ،بعنوان سرپرست معاونت ورزش امور بانوان استان معارفه شد.

به گزارش برنا،در مراسمی و با حضور معاونین اداره کل با حکم دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل، مژگان سلطانی ،بعنوان سرپرست معاونت ورزش امور بانوان استان معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است :سرکار خانم سلطانی به موجب این ابلاغ جنابعالی را بعنوان سرپرست معاونت ورزش امور بانوان این اداره کل منصوب می نمایم امید است با اتکال به ایزد منان و با بهره گیری از ذکاوت و تجارب علمی و عملی، در راستای تحقق اهداف عالی وزارت متبوع و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موئید باشید. مژگان سلطانی، پیش از این بعنوان رئیس گروه بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل فعالیت می نمود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل کل ورزش اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد

ایسنا/اردبیل مدیر کل صمت استان اردبیل گفت: یکی‌ از بحث های مهمی‌ که در سال جاری انجام شد تاسیس دفتر و نمایندگی اداره کل صمت در شهرستان اصلاندوز برای اولین بار است.

مسعود ایرانی، ۱۷ اردیبهشت با بیان خبر فوق گفت: این موضوع با همراهی مقامات مسئول در شهرستان اصلاندوز انجام شد و فعالیت های رسمی این اداره کل در شهرستان مذکور به صورت یک دفتر مستقل تاسیس و کارهای آن شهرستان را راساً انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: این ‌اتفاق مبارکی است که برای گرفتن مجوزهای لازم برای این نمایندگی و دفتر در شهرستان اصلاندوز اقداماتی در وزارت صمت در حال انجام بوده و مراحل آن طی می شود.

ایرانی بیان کرد: با توجه به تطویل مراحلی که مجوز صادر می شود ما فعلاً نمایندگی ایجاد کردیم تا جهت خدمت رسانی و انجام خدمات مربوط به اداره کل صنعت معدن تجارت تلاش مضاعفی انجام شود بدین ترتیب در دسترسی مردم آن خطه به خدمات این اداره کل تسهیل گری صورت پذیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است