Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمرکزی با بیان اینکه با فعالیت غیرقانونی تالارهای پذیرایی در استان مرکزی به شدت برخورد می‌شود گفت: تمامی اصناف استان مرکزی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اکرمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پدافندزیستی استان مرکزی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی درمقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: زمان پایان شیوع ویروس کرونا مشخص نیست بنابراین باید با کرونا زندگی کنیم ولی قرار نیست به کرونا مبتلا شویم، زندگی با کرونا به معنای رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث کرونا در استان مرکزی همه پای کار بودند، از کادر بهداشت و درمان، گروه‌های جهادی، روحانیونی که در سنگر خدمت‌رسانی در کنار سایر گروه‌ها دربحث کرونا به هموطنان خود صادقانه تلاش کردند و اگر امروز می‌بینیم استان مرکزی در روزهای اول دومین استان درگیر ویروس بود، امروز به استان بیستم تا بیست و دوم درگیر ویروس رسیده حاصل این تلاش‌ها است.

اکرمی عنوان کرد: حقیقتا کادر بهداشت و درمان استان مرکزی در مقابله با این ویروس خوش درخشیدند ولی شرایط خوب امروز استان در مدیریت کرونا به معنای پایان این ویروس نیست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان براساس دستورالعمل‌های ستادملی مقابله با کرونا  و ستاد استانی ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمرکزی تصریح کرد: براساس مصوبات ستاد ملی کلاس‌های دانشگاهی مقطع ارشد و دکتری بصورت حضوری و دوره کارشناسی فعلا بصورت مجازی برگزار می‌شود.

بیکاری 17300 کارگر گلستانی در اثر شیوع کرونا/547 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های خسارت‌دیده پرداخت می‌شودهفته سخت کرونایی در انتظار هرمزگان / اجباری کردن ماسک دیر انجام شدکرونایی‌های هند به آستانه 200 هزار نفر رسیدند

وی ادامه داد: از شنبه هفته آینده نماز جماعت در ادارات و نهادها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اکرمی خاطرنشان کرد: تالارها یکی از صنوف متضرر بوده ولی در خصوص فعالیتشان تابع دستورالعمل های پدافند ملی هستیم ولی درصورت مشاهده تالارهایی که مجوز ندارند و به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند برخورد می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمرکزی بیان کرد: احتمالا در جلسه آینده ستاد ملی مبارزه با کرونا درخصوص تالارها تصمیم‌گیری خواهد شد، هرچند می‌دانیم صنوف مختلف متضرر شدند ولی امنیت جانی مردم در اولویت است و تا زمانی که نگرانی وزرارت بهداشت درخصوص این ویروس برطرف نشود، باید پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و نظارت بر تجمعات تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: اینکه فکر کنیم افراد سن بالا یا دارای بیماری زمینه  بیشتر در معرض این ویروس هستند باور اشتباهی است، چراکه خیلی از موارد مبتلا به این بیماری، افراد جوان و بدون بیمار زمینه‌ای بودند.

اکرمی خاطرنشان کرد: گفته می‌شد با فصل گرما این ویروس از بین خواهد رفت ولی تصور اشتباهی بود زیرا امروز بیشترین آمار ابتلا را در استان‌های گرمسیری داریم؛ بنابراین شرایط این ویروس مشخص نیست و آماری که امروز در استان در بحث مبتلا داریم تضمینی نیست که افزایش نداشته باشیم بنابراین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان ضروری است.

انتهای پیام/711/ی

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود فرخی گفت: افراد و یا گروه‌هایی که به صورت غیر مجاز، مجری تورهای کلوپ سافاری هستند از طریق واحد حقوقی پیگیری حقوقی و به پلیس فتا معرفی می‌شوند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: پیگیری قضائی و شکایات از افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز، معرفی افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز به پلیس فتا به منظور مسدود کردن صفحات مجازی و شماره تماس‌های تبلیغاتی آنها، از اقدامات این اداره کل در راستای جلوگیری از تورهایی که بدون مجوز قانونی اجرایی می‌شوند، است.

وی افزود: تا کنون ۳ نشست تحت عنوان کارگروه امنیت گردشگران برگزار شده که در این کارگروه دستگاه‌های قضائی، انتظامی، نظارتی و ادارات و نهادهای مرتبط عضو هستند.

فرخی عنوان کرد: تورهای غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آن‌ها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آن‌ها برخورد کند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با بیان اینکه متولیان تورهای غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند، یادآور شد: این نوع تورها هیچ‌گونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره‌ای برای مسافران پیش بیاید و یا صدمه‌ای ببینند، کسی مسؤولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

فرخی تاکید کرد: با همکاری نهادهای مربوطه به ویژه اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس‌راه و فعالان بخش خصوصی شاهد امنیت و رضایتمندی گردشگران و مسافران در منطقه باشیم.

کد خبر 6097323

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد