Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@14:28:09 GMT

فیلمبرداری «چپ، راست» به پایان رسید + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۵۴۲۲

فیلمبرداری «چپ، راست» به پایان رسید + تصاویر

فیلمبردای فیلم‌سینمایی «چپ، راست» تازه‌ترین ساخته حامد محمدی به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی پس از چندماه وقفه به پایان رسید و همراه با اعلام این خبر اولین تصاویر از فیلم منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فیلم کمدی «چپ، راست» که از نخستین پروژه‌‌های سینمایی بود که تولید آن با شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفند سال گذشته متوقف شد، چند روز پیش فیلمبرداری آن با ضبط چند سکانس محدود باقی‌مانده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجدد از سر گرفته شد و شنبه در تهران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در «چپ، راست» که شاهد ترکیب متفاوتی از بازیگران هستیم رامبد جوان، پیمان قاسمخانی، ویشکا آسایش، سارا بهرامی با حضور سروش صحت، ستاره اسکندری، مونا فرجاد، تینو صالحی و محمدرضا مالکی ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این فیلم‌سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، طراح‌صحنه و‌لباس، سیامک احصایی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پوپک مظفری، مدیر‌تولید: مجید کریمی، طراح گریم، عظیم فراین، عکاس: محمدمهدی دلخواسته.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: منوچهر محمدی سینمای کمدی حامد محمدی فیلم چپ راست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ملی «عطر و رایحه ایرانی» در کاشان

ایسنا/اصفهان سرپرست فرمانداری کاشان گفت: هم‌زمان با ثبت روز ۲۰ اردیبهشت، به نام روز گل‌محمدی و گلاب در ضمیمه تقویم ملی کشور، رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان برگزار خواهد شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی، شامگاه (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت) در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی، اظهار کرد: این رویداد ملی با هدف توسعه اقتصادی دانش‌بنیان و همچنین پاسداشت آیین‌ها و سنت‌های فرهنگی هم‌زمان با نخستین سال ثبت روز گل محمدی و گلاب در تقویم رسمی کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: رونمایی از نخستین عطر تولید داخل بر پایه گل‌محمدی و همچنین رونمایی از کتاب جامع گل محمدی ایران از جمله برنامه‌های اولین رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی خواهد بود که با حضور مسئولان کشوری و استان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سرپرست فرمانداری کاشان افزود: در کنار تولید گل و گلاب می‌توان از اسانس آن به عنوان پایه تولید عطر  استفاده کرد و با شناخت درست و تحقیقات، شاخه‌های جدیدی از ظرفیت‌های این صنعت در بحث اشتغال‌زایی را ایجاد کرد.

محمدی فشارکی گفت: در شرایط کنونی بیشتر به تولید گلاب به عنوان یک محصول و سوغات پرتقاضای کاشان در سطح کشور توجه می‌شود در صورتی که بسیاری از ظرفیت‌های گل ناشناخته مانده است که می‌تواند منجر به ارزش افزوده شود.

وی افزود: سطح زیر کشت گل محمدی در سطح شهرستان ۲۶۰۰ هکتار است که فعالیت ۱۷۰۰ واحد سنتی  و ۴۸ واحد صنعتی  تولید گلاب در این شهرستان برای ۲۰ هزار نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید گل محمدی در گناباد
  • خزاعی: انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم
  • برگزاری رویداد ملی «عطر و رایحه ایرانی» در کاشان
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • واکنش رئیس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم‌ها
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه