Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان و  محمد جواد فدائی استاندار کرمان در پیامی ضمن گرامیداشت ۱۵ خردادماه سالروز قیام مردم ایران علیه استبداد ستمشاهی، ۱۴ خردادماه، سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقویم تاریخ پرفراز و نشیب کشور ما در نیمه خرداد ماه، یادآور روز‌های پر حادثه، غمبار و حماسی از جنس ایثار، شهادت و عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال‌ها مقاومت و هدایت است.

بزرگ مرجعی که احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بود و شخصیت بی نظیری که در جهان بی روح و در عصر غربت معنویت و اخلاق و عدالت، برای برافراشتن پرچم دینداری و حمایت از محرومان و مستضعفان قیام کرد و با بسیج زنان و مردان برای مقابله با استعمار و استبداد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" در چارچوب دین و خردورزی بنیان نهاد.

امروز به فضل الهی انقلاب اسلامی، این یادگار ماندگار امام راحل (ره) با رهبری داهیانه خلف صالحش، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) دوران چهل ساله بلوغ خود را سپری کرده و مسیر روشنی را برای ساخت تمدن اسلامی با تکیه بر نیروی عظیم مردمی، در چارچوب علم و ایمان مشخص نموده است.

در این فرصت، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را به مناسبت ۱۴ خرداد ماه، سالروز رحلت جانگداز آن پیشوای بزرگ تسلیت می‌گوییم و سالروز قیام ۱۵ خرداد ماه را نیز گرامی می‌داریم. امید آنکه بیرق سرافراز انقلاب اسلامی ایران که با خون بسیاری از مردم شریف این سرزمین به اهتزار درآمده است، توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به دست پرامید آخرین منجی عالم بشریت برسد.

حسن علیدادی سلیمانی                                                                                                            محمد جواد فدائی
نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان                                                                                            استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتحال امام خمینی قیام 15 خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم خرداد نماد سرافرازی ملت ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های ویژه مناسب خرداد ماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان اظهار کرد: برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) باید در راستای اهداف این شخیصت والا مقام باشد.

وی با قدردانی از شورای اسلامی شهر رشت، شهرداری و سازمان فرهنگی و اجتماعی بابت برگزاری برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف، افزود: استفاده از هنرمندان، خلاقیت و نوآوری از عواملی است که شهرداری رشت در برنامه‌ها پیاده می‌کند.

عاشوری با تاکید بر اینکه همه ما به برگزاری برنامه‌های مناسبتی تعهد داریم، ادامه داد: هر وقت در این فضاها خوب عمل کردیم تهدیدات نرم اثراتش کمتر شد لذا اگر فضا را خالی کنیم قطعاً دشمن نفوذ خواهد کرد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه گرامیداشت مناسبت‌های خرداد با برنامه‌های خلاقانه‌ای همراه باشد، تصریح کرد: سوم خرداد نقطه عطف فرهنگ دفاع مقدس ما به شمار می‌رود لذا باید فداکاری‌های رزمندگان برای نسل جوان تبیین شود.

عاشوری ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم‌های گرامیداشت برنامه‌های خرداد ماه گفت: سوم خرداد فرصتی برای تبیین نقش حماسه آفرینان این رویداد بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است که باید به نقش و اهمیت همه حماسه آفرینان آن توجه کرد و یاد و خاطره شأن را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه تعداد ۴۵۰ نفر از عاشقان حضرت روح الله برای شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) به مرقد مطهر اعزام می‌شوند، گفت: ۷۰ نفر نیز از رشت در کاروان پیاده ۳۱۳ نفره به سمت مرقد امام راحل حضور دارند.

کد خبر 6100679

دیگر خبرها

  • سوم خرداد نماد سرافرازی ملت ایران است
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی