Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:43:09 GMT

امام راحل پرچم خدا محوری را در جهان برافراشت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۱۰۴

امام راحل پرچم خدا محوری را در جهان برافراشت

آیین اختتامیه نخستین دوره آموزشی هیات امناء بقاع متبرکه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان اوقاف وامور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در آیین اختتامیه نخستین دوره آموزشی هیات امناء بقاع متبرکه با اشاره به وجود امام هشتم (ع) در ایران و مشهد مقدس گفت: باعث افتخار است که پرچم ایشان در این کشور برافراشته است و به لطف این امام همام ایران سربلند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی وبا بیان اینکه برای امام راحل (ره) تنها خدا مطرح بود؛ افزود: امام بسیار بر حفظ مسائل مربوط به دین حساس بودند و بر رعایت آن تاکید داشتند. ایشان انقلابی به پا کردند که همه جهان اکنون آثار این انقلاب را می‌بینند. امام راحل با تکیه بر قدرت خدا شاگردانی چون حاج قاسم سلیمانی را تربیت کردند و حضرت آقا نیز در سخنان خود مطرح می‌کنند که تربیت شده مکتب امام راحل (ره) هستند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) قدرت معنوی به جامعه بشری داد گفت: ایشان پیش‌بینی کردند که بلوک شرق فرو می‌پاشد، حضرت آقا نیز اکنون می‌گویند بلوک غرب فرو می‌پاشد و اکنون می‌بینیم بلوک غرب هم در حال فروپاشی است در حالی که در قبل از انقلاب در ایران چریک‌های فدایی و توده‌ای‌ها میدان‌داری می کردند و تفکر اسلام ناب را زیر سوال می‌بردند و در دانشگاه‌ها گفتگوی اسلام و کمونیسم مطرح بود. امروز اسلام یک طرف دعوای کل جهان است، به عبارتی دعوای انسان محور و خدا محور است و این نشان دهنده این است که امام پرچم خدا محوری را برافراشتند. تمام پیام‌های امام خمینی (ره) اشاره به خدا و دید موحدانه دارد.

رئیس سازمان اوقاف با اشاره به یکی از آیات پایانی سوره «کهف» گفت: در این آیه به وحی پیامبر اشاره شد، جان مایه وحی این است که انسان موحدپرور باشد و باید غایت زندگی انسان توحید باشد.

خاموشی خطاب به خادمان و هیات امنا بقاع متبرکه بیان کرد: شما خادمان برای حقوق خدمت نمی‌کنید، بلکه هدف از این خدمت محبت به اهل بیت (ع) و خاندان آنان است و امیدوار به شفاعت آنان هستید. در ایران ۸۰۰۰ بقعه متبرکه داریم و این باعث افتخار است که این سرزمین مورد اطمینان اولیای دین بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف امامزادگان و بقاع متبرکه سالگرد ارتحال امام خمینی ره امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست

متاسفانه طی سال‌ها و دهه اخیر، بعد از رها شدن فضای مجازی و رشد قارچ‌گونه‌ی کانال‌ها و صفحات وطن‌فروش رفته‌رفته مخاطب با این سوال رو به رو شد که آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و مرگ فرستادن بر آنها کار درستی بوده است؟

پاسخ این سوال را در روزهای اخیر، براندازها با زبان بی‌زبانی داده‌اند: وقتی دانشگاه‌های غرب مرگ بر بچه‌کش و حامیانش سر می‌دهند یعنی هیچ بعید نیست، تصمیم‌سازهایی در جهان غرب در آینده بالا‌نشین شوند که مسائل را از زاویه نگاه جمهوری اسلامی و مردم ایران می‌بینند.

در واقع شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا طی ۴۵ سال و آتش‌زدنِ پرچم‌ها جرقه‌ای بود که زده شد تا این آتش بالاخره شعله‌ور شد. و حالا جواب داده و پژواک این صدا نه از کشورهای مسلمان که از پایتخت‌های غربی به گوش جهانیان می‌رسد.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست