Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@02:29:35 GMT

ترافیک در جاده کرج - چالوس سنگین شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۱۸۵

ترافیک در جاده کرج - چالوس سنگین شد

تین نیوز

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز وضعیت ترافیک جاده کرج - چالوس در محدوده این استان را سنگین اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سروان مسعود خانجانی اظهار داشت: این ترافیک در خط جنوبی محور کرج - چالوس از دوراهی شهرستانک تا دهانه جنوبی کندوان سنگین است .

وی اضافه کرد: ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین از محدوده پل حصارک تا بهشت سکینه  کرج پرحجم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانجانی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش سفر و وضعیت ترافیک احتمال تغییر در اعمال ساعت محدودیت ترافیکی در جاده - چالوس متصور است که اطلاع رسانی خواهد شد.

وی از رانندگان خواست با توجه به شرایط ترافیک سنگین با ماموران پلیس راه همکاری داشته باشند تا از هرگونه حوادث احتمالی پیشگیری شود.  
ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی  ترافیک  در جاده های  البرز مستقر شده اند.  
استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.  
روزانه به طور متوسط بیش از ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در راه های البرز تردد می کنند که بیش از ۲۰ هزار تردد در جاده کرج - چالوس و بقیه در آزادراه های این استان است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده چالوس ترافیک جاده چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ پیمان کرمی گفت: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.   وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری  کنند.   کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.   وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • ترافیک سنگین آزادراه چالوس- تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی