Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@21:30:29 GMT

مشروح 13، سه شنبه 13 خرداد 99

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۶۵۱

مشروح 13، سه شنبه 13 خرداد 99

‍‍‍‍‍‍

پخش مستقیم سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی ، فردا (14 خرداد) ، یازده صبح، آغاز رزمایش برکت امام خمینی (ره)، ساخت و ساز و تکمیل سه هزار و 500 واحد مسکونی و گسترش اعتراضات مردمی ضدنژادپرستی و بی عدالتی به بیش از 140 شهر آمریکا از عناوین مهم مشروح 13 است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی فردا، چهاردهم خرداد ، به مناسبت سی و یکمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه ، در سخنرانی زنده تلویزیونی با ملت ایران سخن خواهند گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنرانی ساعت 11 از شبکه های خبر ، اول سیما و رادیو به صورت زنده پخش می‌شود.
*
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی گفت: امسال در سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی از ظرفیت های رسانه‌ ملی و فضای مجازی برای معرفی شخصیت ، سیره و مکتب سیاسی امام راحل استفاده می کنیم. آقای انصاری گفت: براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا مراسم سی و یکمین سالگرد امام راحل در حرم مطهر برگزار نمی شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*
همچنین ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران هم ، درباره برگزاری مراسم 15 خرداد گفت : گلباران مزار شهدای 15 خرداد ، و برگزاری همایش های مختلف ، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، در شهرستان های استان تهران از جمله برنامه هایی است که در نیمه خرداد برگزار می شود.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست رئیس جمهور ، گزارشی از فرایند آزاد سازی سهام عدالت و حق تصمیم گیری دارندگان این نوع سهام برای مدیریت یا فروش از طریق بانک ها ارائه شد . وزیراموراقتصادی ودارایی هم گزارشی از برنامه واگذاری شرکت های دولتی و زیرمجوعه بانک های دولتی را در بازار بورس ارائه کرد.
*
پس از استماع گزارشهای ارائه شده، رئیس جمهور سهولت بیشتر در امر واگذاری سهام و ادامه برنامه های خصوصی سازی را با هدف کاهش تصدی گری دولت خواستار شد . آقای روحانی بر توجه به حقوق دارندگان سهام عدالت و برخورداری آنان از حق مدیریت در فروش ،‌تبدیل دارایی و نگهداری آن تاکید کرد و گفت : باید با اطلاع رسانی کامل و آشنا کردن صاحبان سهام عدالت با حقوقشان ،‌امکان تصمیم گیری آگاهانه آنان دراین زمینه فراهم شود . رئیس جمهور گفت : شرکت های سرمایه گذاری استانی باید با شفافیت کامل مدیریت رقابتی لازم را بدست آورند و به طور منظم به دارندگان سهام گزارش دهند . آقای روحانی همچنین از وزارت اموراقتصادی و دارایی خواست با کمک صداوسیما و رسانه های عمومی برای معرفی و استفاده هوشمند از بازار سرمایه آموزش و فرهنگ سازی شود .

عملیات ساخت و ساز و تکمیل سه هزار و 500 واحد مسکونی برای خانواده های دارای حداقل 2 عضو معلول ، در رزمایش برکت امام خمینی (ره)و با حضور رئیس قوه قضائیه آغاز شد . اعتبار این طرح که به صورت ویدیو کنفرانس آغاز شد، پنجاه میلیارد تومان است.

در این مراسم عملیات اجرایی ایجاد 188 شغل با اولویت متقاضیان آسیب دیده از کرونا ، در طرح های اشتغال برکت کلید خورد.
*
اهداء چهار میلیون بسته مواد پروتئینی به خانواده های آسیب دیده از کرونا هم طرح دیگری است که امروز آغاز شد .
*
رئیس قوه قضاییه با قدر دانی از خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ، بر اجرای عدالت در جامعه تاکید کرد و گفت: فقر محصول بی توجهی به بی عدالتی اجتماعی و اقتصادی است . رئیس دستگاه قضا با اشاره به مأموریت نهادهای انقلابی در توجه به محرومان و نیازمندان افزود: باید این کمک های مومنانه در تاریخ کشور ثبت شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش به حوادث این روزهای آمریکا اشاره و تاکید کرد : آمریکا در مقام متهم نقض حقوق اولیه انسانی، و نه مدعی حقوق بشر باید در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شود.
  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: راه امام خمینی ره ، واقعیتی تجربه شده است و هر جا مطابق روش او عمل کرده‌ایم توانسته‌ایم راه‌حل‌ها را بیابیم و بر مشکلات فائق آییم. آقای قالیباف افزود : خط امام، هم ضامن استقلال و عزت ما است و هم عدالت و پیشرفت را برای ما به ارمغان خواهد آورد. رئیس قوه مقننه تاکید کرد: ما در مجلس یازدهم خود را متعهد می دانیم همه تصمیم‌ها و اقداماتمان مبتنی بر اصول خط امام باشد.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر بهداشت گفت : ویروس کرونا بسیار پیچیده و رفتار آن در هر مرحله و محیطی متفاوت است .
دکتر نمکی در نشست کمیته علمی کشوری سیاست‌گذاری کرونا گفت : نخستین روزهای آشنایی‌ با این ویروس را سپری می‌کنیم و هنوز قضاوت درباره آن زود است .

وزیر بهداشت بار دیگر بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت : مردم و مسئولان شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند .

هفتیمن شب اعتراضات علیه تبعیض نژادی در آمریکا، حداقل 140 شهر آمریکا به عرصه اعتراض تبدیل شده. پلیس و گارد ملی خشونت علیه معترضان را دستور کار قرار داده‌اند و رئیس جمهور هم گفته ارتش را به میدان می‌فرستد.  
با وجود برقراری حکومت نظامی در واشنگتن، معترضان به سمت کاخ سفید روانه شدند تا صدای اعتراض‌شان را به گوش مقامات کاخ سفید برسانند. کاخی که از زمین و آسمان ؛ هنگام سخنرانی ترامپ ، در محاصره خودروهای نظامی و بالگردها قرار گرفته.

*
ترامپ ، که معترضان را ، به حضور ارتش تهدید می‌کند ، در روزهای قبل هم ، آنها را اوباش خوانده بود و آنها را با سگ‌های شرور و سلاح‌های شوم کاخ سفید ، تهدید کرده . این اظهارات ترامپ ، معترضان را خشمگین کرده.
و حالا تعابیر جدید رئیس جمهور آمریکا ، از معترضانی که در بیش از 140 شهر به خیابان ها آمده اند .

*
با وجود اینکه سیلی از تجهیزات و نیروهای نظامی ، روانه ی کاخ سفید شد تا آن را از خشم مردم در امان بدارد ، اما ، مردم آمریکا که خشم انباشته شده شان در دهه های اخیر ، حالا سرباز کرده ، همزمان با سخنرانی ترامپ هم ، در اطراف کاخ سفید حضور یافتند و نیروهای نظامی با آنها درگیر شدند .

حضور چشمگیر نظامیان در هفتمین شب ، از اعتراضات علیه نژادپرستی گسترده تر شده . از خودروهای نظامی ارتش آمریکا گرفته که در خیابان‌ها جولان می‌دهند......

هرچند اعتراض ها به خشونت نهادینه شده در آمریکاست ، اما پلیس ، بازهم خشونت ، خشونت و خشونت را در دستور کار قرار داده

حکومت نظامی در بسیاری از شهرها برقرار شده و معترضانی که بعد از ساعت 7 در خیابان باشند دستگیر می‌شوند . با وجود اعمال این قوانین ، حضور گسترده معترضان در خیابان‌ها ادامه یافت.

*
برایان استیونسون ، کارشناس آمریکایی می‌گوید : نژادپرستی در آمریکا ، دنباله دار است و تا برخورد ریشه ای با مشکلات همچنان ادامه دار خواهد بود.

برخی از کشور های اروپایی هم عرصه تظاهرات ضد تبعیض نژادی و بی عدالتی نظام سرمایه داری در آمریکا بودند.
شهروندان در پاریس، مقابل سفارت واشنگتن تجمع کردند. معترضان پارچه نوشته هایی با مضمون "نژادپرستی ما را خفه می‌کند و نمی‌توانم نفس بکشم" در دست داشتند.
==
در آمستردام هلند یکی از بزرگترین تجمعات این کشور برگزار شد. معترضان پارچه نوشته هایی در دست داشتند که روی آن ها نوشته شده بود : ” نمی‌توانم نفس بکشم” “عدالت برای فلوید” و ” سیاه بودن جرم نیست.”
==
در دوبلین پایتخت جمهوری ایرلند هم مخالفان خشونت و نژاد پرستی با برپایی تظاهرات مقابل سفارت آمریکا ، تبعیض نژادی در این کشور را محکوم کردند.


نمایندگان مجلس امروز میزبان روسای سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و مرکز آمار ایران بودند. در این نشست
مسائل کلان اقتصادی کشور بررسی شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : نتایج پالایش متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن به پایان رسید و از امروز به‌تدریج نتایج پالایش به تأیید شدگان ، پیامک می‌شود . آقای محمودزاده ، افزود : به کسانی که تاکنون موفق به تکمیل مدارک و بارگذاری اطلاعاتشان نشده اند ، مهلت مجدد داده خواهد شد . موضوع مهم اینکه ، در مرحله نخست پولی از متقاضیان دریافت نمی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین ، در خصوص تکمیل و تحویل نهایی طرح مسکن ملی نیز تصریح کرد: موفقیت در اجرای این طرح در گرو تعهد متقاضیان به تأمین آورده شان است.

مدیر عملیات بازار سهام اعلام کرد : از امروز تا ۲۱ خرداد امکان خرید سهام ، در شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت فراهم است . انجام معاملات ، در شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت ، به صورت عادی و بلوک در نماد مربوطه با هماهنگی با ناظر بازار قابل انجام است و خرید برای کلیه سرمایه گذاران اعم از حقیقی، حقوقی امکانپذیر است.
*
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) هم اعلام کرد : دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ، از وراث متوفیان سهام عدالت باید منتظر اطلاعیه های این شرکت ، درباره ی شیوه ی انتقال سهام عدالت اموات باشند .
برخی از مردم ، به اشتباه تصور میکنند ، چون برخی فعالیت ها ، دوباره آغاز شده ، پس کرونا ، دیگر جدی نیست . مسئولان وزارت بهداشت ، تاکید دارند ، جدی نگرفتن کرونا ، یعنی ، جولان دوباره ی این ویروس در کشور .

واریز بیمه بیکاری کرونا از هفته آینده
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد : بیمه بیکاری کارگران و متقاضیان بیکار شده ناشی از کرونا از هفته آینده به حساب مشمولان واریز خواهد شد . همه مشمولین قانون کار که تابع قانون تامین اجتماعی و مشمول قانون بیمه بیکاری باشند می‌توانند از مزایای بیمه بیکاری استفاده کنند.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نهایی شدن سند ارتقای فرهنگ وقف در شورای فرهنگ عمومی کشور خبر داد و گفت:​ دبیرخانه این سند در سازمان اوقاف و امور خیریه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
*
آقای صالحی در نشست شورای فرهنگ عمومی افزود: در این سند وظایف دستگاه های مختلف با هدف ارتقای فرهنگ وقف در کشور پیش بینی شده است و کارگروه ملی آن در سازمان اوقاف شکل خواهد گرفت.
*
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه هم از ایجاد 5 مرکز کسب و کارنوپا و دانش بنیان وقفی در استان های کشور خبر داد و گفت : یکی از راهبردهای حوزه وقف، حمایت از تجاری سازی محصولات دانش بنیان است. حجت الاسلام و المسلمین خاموشی افزود: وقف در حوزه دانش از راهبردهای این سازمان است که در آن از شرکت های کسب و کار نوپا و دانش بنیان به طور ویژه حمایت خواهد شد.
مجری طرح دانه‌های روغنی وزارت جهاد کشاورزی گفت : تولید دانه‌های روغنی در کشور ، با ده برابر رشد در سال گذشته ، به بیش از ۴۰۰ هزار تن رسید که واردات روغن را با 12 درصد کاهش به 84 درصد رساند .آقای مهاجر از پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش قیمت خرید تضمینی دانه‌های روغنی خبر داد و گفت: قیمت پیشنهادی حداقل پنج هزار و ۵۰۰ تومان است.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
تلفات انرژی در بخش توزیع نخستین بار در تاریخ صنعت برق ایران، سال گذشته تک رقمی شد و به عدد ۹/۷ درصد رسید . کاهش 7 دهم درصدی در مقایسه با پارسال منجر به صرفه‌جویی بیش از ۵۰۰ میلیون مترمکعب در گاز مصرفی نیروگاه‌ها، جلوگیری از انتشار بیش از یک میلیون تن دی‌اکسیدکربن در هوا و همچنین صرفه‌جویی حدود ۲۴۰ میلیون یورو در احداث نیروگاه‌ها شده است
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
سخنگوی گمرک گفت : میزان تجارت خارجی ایران با اوراسیا از پنجم آبان پارسال تاکنون به بیش از دو میلیارد و 112 میلیون دلار رسید که این میزان شامل بیش ازیک میلیارد و 529 میلیون دلار واردات و بیش از 583 میلیون دلار صادرات است .
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
به گزارش خبرگزاری "داون نیوز" پاکستان ، ایران ۹۲ مهاجر غیرقانونی پاکستانی را که به علت نداشتن مدارک قانونی بازداشت شده بودند از طریق گذرگاه مرزی تفتان به مرزبانی پاکستان تحویل داد.
==-=
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن نتایج ثبت نام متقاضیان دومین مرحله وام ضروری 7 میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داد و گفت : 42 هزار نفر از بازنشستگان تا پایان خرداد وام می گیرند. برچسب ها: مشروح 13 بازید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی گزارش خطا 0 عضویت در خبرنامه اشتراک گذاری خبرهای مرتبط اخبار مشروح ۱۳ یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ اخبار مشروح ۱۳، شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ اخبار مشروح ۱۳ جمعه، ۹ خرداد ۹۹ اخبار برگزیده سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اطلاعیه قرارگاه خاتم الانبیاء درباره پالایشگاه ستاره خلیج فارس قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا، یکشنبه ۱۸ خرداد وراث سهام عدالت منتظر اطلاعیه شرکت سمات باشند آغاز رسمی معاملات سهام عدالت در بورس مادورو به زودی به ایران سفر می‌کند بازگشت سیروس عسگری از آمریکا به ایران طرح رژیم صهیونیستی برای ممنوع الخروجی محمود عباس تشریح شاخص های کلان اقتصادی کشور در مجلس مرحله دیگر از طرح اقدام ملی مسکن پربازدید ها روز هفته ماه واریز وجه خودرو بعد از قرعه کشی انتقال سهام عدالت متوفی به وراث زمین لرزه در تهران بخشنامه جدید تغییر ساعت کاری در ادارات همه چیز درباره سهام عدالت اطلاعیه مشترک ایران‌خودرو و سایپا پیام رهبر انقلاب به مجلس یازدهم جلز و ولز پمپئو از توییت ظریف آتش سوزی در پارک چیتگر به دلیل کرونا 57 ایرانی دیگر جان باختند وعده دادستان کرمانشاه درباره پیگیری جدی مرگ بانوی سالخورده جدیدترین آمار کرونا در کشور پیش فروش خودرو، فعلا بدون ودیعه روزنامه‌های چهارشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۹ تعطیلی لیگ و اعلام قهرمانی پرسپولیس جزئیات پیش فروش 25000 خودروی تولید داخل نامزد‌های ریاست و نایب رئیسی مجلس یازدهم جزئیات امتحانات حضوری و غیرحضوری دانش‌آموزان فناوری سپاه در خدمت صنعت خودرو قالیباف رئیس مجلس شد واریز وجه خودرو بعد از قرعه کشی انتقال سهام عدالت متوفی به وراث زمین لرزه در تهران بخشنامه جدید تغییر ساعت کاری در ادارات همه چیز درباره سهام عدالت اطلاعیه مشترک ایران‌خودرو و سایپا پیام رهبر انقلاب به مجلس یازدهم جلز و ولز پمپئو از توییت ظریف آتش سوزی در پارک چیتگر به دلیل کرونا 57 ایرانی دیگر جان باختند اعمال شب نوزدهم ماه رمضان اعمال شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان احراز هویت در سجام، کمتر از ۱۰ دقیقه جدول پخش برنامه درسی 17 اردیبهشت 99 لیالی قدر در شب نوزدهم ماه رمضان با تلویزیون امتحانات نهایی پایه دوازدهم؛ ۱۷ خرداد تا ۱۵ تیر واریز وجه خودرو بعد از قرعه کشی انتقال سهام عدالت متوفی به وراث نسخه جدید شاد آخرین اخبار زلزله؛ استاندار تهران: زلزله امروز هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشت آخرین اخبار انهدام یکی از بزرگترین شبکه‌های قاچاق سوخت در شرق کشور مشروح 13، سه شنبه 13 خرداد 99 شرکت‌های سرمایه گذاری استانی، منظم به دارندگان سهام گزارش دهند اطلاعیه قرارگاه خاتم الانبیاء درباره پالایشگاه ستاره خلیج فارس از بیت امام (ره) تا گنبد نمکی قم قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا، یکشنبه ۱۸ خرداد نهایی شدن سند ارتقای فرهنگ وقف وراث سهام عدالت منتظر اطلاعیه شرکت سمات باشند آغاز رسمی معاملات سهام عدالت در بورس باید در زمینه فقرزدایی و محرومیت‌زدایی تلاش شود عکس خبری تصاویر روزنامه های امروز از بیت امام (ره) تا گنبد نمکی قم از نفتکش ایرانی تا شناورهای تندرو ساخت ایران افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز سفر بچه لاک‌پشت‌های پوزه عقابی در قشم اقامه نماز عید سعید فطر مرور رویدادهای خبری در قلم دوربین انتشار تصاویر جدیدی از دومین ناو هواپیمابر چین تظاهرات رانندگان اتوبوس در برلین+ فیلم دست فرمان روی باند لحظه بازگشایی در‌های حرم امام رضا (ع) روزنامه‌ های روزنامه‌های سه شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ صفحه نخست روزنامه های 12 خرداد روزنامه‌های یکشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ روزنامه‌های شنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ روزنامه‌های پنجشنبه ۸ خرداد ۹۹ پرطرفدارترین عناوین انتقال سهام عدالت متوفی به وراث واریز وجه خودرو بعد از قرعه کشی زمین لرزه در تهران الحاق بیش از ۱۱۰ فروند شناور به نیروی دریایی سپاه شمخانی: افول آمریکا سرعت گرفته است صدای معترضان آمریکایی باید شنیده شود فناوری سپاه در خدمت صنعت خودرو پیش فروش خودرو، فعلا بدون ودیعه حکومت نظامی در ۲۵ شهر آمریکا جلز و ولز پمپئو از توییت ظریف آب و هوا بیشتر ۲۲°    ۳۶° افغانستانارمنستانآذربایجانبحرینبنگلادشکامبوجکشور چینگرجستانهنگ کنگهندوستاناندونزیایرانعراقژاپنقزاقستانکویتقرقیزستانلائوسلبنانمالزیمالدیومغولستاننپالکره شمالیعمانپاکستانفلسطینفیلیپینقطرعربستان سعودیسنگاپورکره جنوبیسریلانکاسوریهتایوانتاجیکستانتایلندترکیهترکمنستانامارات متحده عربیازبکستانویتنامیمن آباداناراکارومیهاصفهاناهوازبابلبابلسربجنوردبناببندرانزلیبندرعباسقشمبوشهربیرجندتبریزتربت حیدریهتنکابنتهرانتویسرکانجویبارخرم آبادخرمشهرخویرامسررشتزاهدانزنجانسبزوارشهرکردشیرازسرخسصومعه سراطوسفریدون کنارفسافومنماهشهرمراغهمرودشتمسجد سلیمانمشهدهمدانکرجکرمانکرمانشاهکیشگرگانگچسارانیزدسارییاسوجقمقزوینایلامسنندجاردبیلسمنانکازرون دانلود اپلیکیشن شبکه خبر صفحه نخست اخبار مشروح گزارش خبرنگاران تیترامشب روی خط خبر تصاویر عکس و گرافیک برنامه های شبکه خبر تماس با ما درباره ما پیوند ها جستجو پیشرفته آرشیو آب و هوا اوقات شرعی خبرنامه نقشه سایت نظرسنجی RSS تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شبکه خبر است و استفاده غیر قانونی از آن پیگرد قانونی دارد. طراحی و تولید : ایران سامانه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح 13 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ی انتقال سهام عدالت شرکت های سرمایه خبر داد و گفت بیمه بیکاری مجلس یازدهم رئیس جمهور امام خمینی رئیس قوه شبکه خبر کاخ سفید آغاز شد مشروح 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟

ابراهیم بازیان درباره موضوع انبوه پیامک‌ها برای ثبت نام سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: مردم توجه داشته باشند همانطور که بار‌ها گفته شده ثبت‌نام سهام عدالت جاماندگان تنها شامل ۵ میلیون نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و تعدادی از ایثارگران می‌شود. اساسا تشخیص اینکه چه فردی جزو جاماندگان سهام عدالت می‌شود با وزارت رفاه بوده و شرایط را این وزارتخانه تعیین کرده است.

وی تاکید کرد: بررسی و تشخیص این موضوع بر عهده وزارت رفاه است و اگر فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشده می‌تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منتقل کند.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه به زودی بسته پرتفوی سهام عدالت جاماندگان را ارائه می‌کنیم و هرگونه واگذاری‌های جدید سهام عدالت منوط به دارایی دولت، ادامه داد: به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام (ارائه سهام به ۵ میلیون مشمول) به ایستگاه پایانی می‌رسد به شرط اینکه پرتفوی پیشنهادی را از محل دارایی‌های دولت فراهم و بتوان این سهام را واگذار کنیم.

بازیان گفت: وزارت رفاه شرایطی را تعیین کرده که هر فردی واجد آن شرایط باشد مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند، در نهایت اگر فردی بر این باور است که شامل شرایط دریافت سهام عدالت جاماندگان است می‌تواند اعتراض خود را به مجموعه وزارت رفاه که متولی این موضوع هست، منتقل کند.

وی در پاسخ به این سوال که بنابراین واگذاری سهام عدالت با مدل سال ٨۵ که طیف وسیعی از جامعه مشکل دریافت سهام عدالت می‌شدند، تکرار نخواهد شد، تاکید کرد: دولت هیچ تعهدی نسبت به واگذاری سهام به تمام مردم ندارد چراکه واگذاری سهام ناظر به وجود منابع است، اگر منابع اجازه دهد سیاست‌های دولت و در واقع سیاست مجموعه حاکمیت، این بحث را رقم می‌زند. تاکید می‌کنم که شرط هرگونه واگذاری دارایی و منابع دولت است و براساس آن می‌توان در این باره سیاست‌گذاری کرد.

منبع: ایسنا

tags # سهام عدالت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان