Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

کمال علیپور خنکداری درباره تائید اعتبارنامه کاظم دلخوش اباتری منتخب مردم صومعه‌سرا گفت: روز گذشته به اتفاق اعضای شعبه ۱۰ جلسه‌ای داشتیم و تصمیم گرفتیم بررسی‌های بیشتری را در خصوص اعتراضات به اعتبارنامه آقای دلخوش انجام دهیم، بر این اساس ۳ نفر را به عنوان نماینده شعبه انتخاب کردیم که هم استعلام بگیرند و هم پرس‌وجویی بیشتری انجام دهند تا اعضا بتوانند تصمیم درست‌تری بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شعبه ۱۰ مجلس ادامه داد: طی یک روز استعلام از سازمان آب منطقه، محیط زیست استان و جهاد کشاورزی گرفته شد که در هر ۳ استعلام آمده است زمین مورد بحث در طرح هادی روستا است و ۳ هزار متر سندی که برای خانم ایشان زده شده درست است.

وی ادامه داد: امروز گزارش را دریافت کردیم، رأی‌گیری شد و اعتبارنامه آقای دلخوش تائید شد و قرار بود همین امروز هم خوانده شود ولی با توجه به ذیق وقت به روز یکشنبه موکول شد.

علیپور خنکداری در خصوص اعتبارنامه حسین محمدصالحی منتخب مردم فریدن گفت: در خصوص آقای صالحی هم باید بگویم بررسی‌ها انجام شد و از شورای نگهبان استعلام گرفته شد، این شورا اعلام کرده است احکامی که برای ایشان صادر شده را بررسی کردیم و موضوعات جدیدی که خانم الهیان گفتند بررسی نکردیم که باز برای ایشان هم استماح کامل صورت گرفت خانم الهیان و آقای صالحی به شعبه آمدند گزارش کامل را دادند و بعضی از همکاران بررسی‌هایی انجام دادند و رأی گیری صورت گرفت و اعتبارنامه ایشان تائید شد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اعتبارنامه نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۹ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود حاضرین پس از ارائه تجارب موفق خود در حوزه دانشجویی به تبادل نظر در خصوص پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اسکان در سرا‌های دانشجویی، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست دو روزه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی تحلیل آسیب‌های روانی- اجتماعی دانشجویان که از سوی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار خواهد شد؛ شرکت می‌کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران دانشجویی شایسته مناطق با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟