Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: با فرارسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و تقارن چند روز تعطیلات منتهی به پایان هفته آتی و افزایش حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی ، نظارت بر کلیه وسایل نقلیه به ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار این پلیس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پلیس راه استان ایلام با استفاده از ظرفیت تعداد ۳۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس و دوربین‌های ثابت ثبت تخلفات و سیار نسبت به کنترل تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی و کلاه ایمنی و... در محور‌های مواصلاتی استان رفتار‌های ترافیکی رانندگان را مورد رصد قرار می‌دهد.

همتی زاده ادامه داد: برخورداری از امنیت جاده‌ای برای رانندگان بسیار مهم است و این پلیس مصمم است جهت جلوگیری از تخلفات و حوادث جاده‌ای با رانندگان خاطی و هنجارشکن که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: رعایت سرعت‌های مجاز و مطمئنه و رانندگی با صبر و حوصله در مسیر‌های کوهستانی و پرپیچ و خم از سوی رانندگان می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای داشته باشد.

او بیان کرد: امید است با همراهی خوب هموطنان عزیزمان در طول تعطیلات چند روزه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار‌های پلیس راه، ایمنی تردد‌های جاده‌ای را تضمین کنند تا انشاالله شاهد حوادث جاده‌ای در این ایام نباشیم.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه تردد خودرو ارتحال امام تمهیدات ترافیکی پلیس راه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صمداله ترابی، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند و مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها و جاده‌ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: رانندگان محترم تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند و رانندگانی که قصد سفر به خارج از شهر را دارند حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6086484

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز