Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@04:25:12 GMT

شورای شهر: آتش سوزی بوستان چیتگر تهران عمدی بود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۳۲۴

شورای شهر: آتش سوزی بوستان چیتگر تهران عمدی بود

«زهرا صدراعظم نوری» روز سه شنبه در دویست و هفدهمین جلسه شورا، این مطلب را عنوان کرد و گفت: در انتهای شمال غربی بوستان چیتگر به دلیل اموال پلی اتیلن که وجود دارد آتش سوزی رخ داد که این آتش سوزی عمدی بود.

به گزارش ایرنا، وی از معاونت خدمات شهری و مدیریت منطقه درخواست کرد با توجه به شرایط گرمای هوا و مسائل سیاسی – اجتماعی نظارت کافی بر شهر‌ها انجام شود تا چنین اتفاقاتی شهر را دچار مشکل و آسیب نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری در ادامه با اشاره به تذکر یک عضو شورا مبنی بر بسته بودن چیتگر، گفت: کارشناسان خود را به صورت ناشناس به این پارک فرستادم و بعد از گفتگو با مردم با مسئولان شهرداری منطقه نیز گفتگو‌هایی انجام دادند و در حال حاضر امکان بهره برداری شهروندان از این بوستان جنگلی وجود دارد.

وی ادامه داد: به عنوان رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر باید اطلاعات دقیقی برای قضاوت درست بدست می‌آوردم و متوجه شدم در حال حاضر فعالیت در این بوستان انجام و مردم در آن تفریح می‌کنند.

نوری با اشاره به تصویب ستاد مقابله با کرونا برای بسته شدن بوستان‌ها گفت: در این فاصله شهرداری این منطقه اقدام به انجام عملیات کاشت و بازپیرایی ۴۰ هزار اصله درخت و احداث باغ با ۲ هزار اصله درخت میوه در بوستان چیتگر کردند؛ همچنین در این مدت نسبت به عملیات بِه زراعی اعم از شخم زدن و حذف علف‌های هرز و دفع آفات نباتی اقدام کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عدم تردد خودرو‌ها در این بوستان باعث کاهش آلودگی صوتی و محیطی و توقف تخریب فضای سبز شده است، تاکید کرد: این بوستان پذیرای شهروندان بدون خودرو است و پیست‌ها و مسیر‌های دوچرخه سواری نیز در حال ارائه خدمات هستند و قرار است ۱۲ خودرو برقی نیز در ورودی‌های بوستان برای خدمات رسانی استقرار پیدا کنند.

وی ادامه داد: تهیه طرح جامع بوستان چیتگر بدون خودرو نیز در آینده‌ای نزدیک در حال تصویب است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آتش سوزی چیتگر شورای شهر تهران بوستان چیتگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم