Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:28:33 GMT

دور و نزدیکِ بازگشایی سالن‌های تئاتر و سینما

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۴۲۷

دور و نزدیکِ بازگشایی سالن‌های تئاتر و سینما

ایسنا/اصفهان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، با اعلام این خبر که برای بازگشایی سالن‌های سینما درخواست کرده و منتظر اعلام نظر ستاد استانی مبارزه با کرونا هستیم، گفت: برای بازگشایی سالن‌های تئاتر هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

محمدعلی جعفری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اخیراً نامه‌ای از وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی به دست ما رسید که حاوی شیوه‌نامۀ بازگشایی سالن‌های سینما به‌شرط هماهنگی با ستاد استانی مبارزه با کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر همین اساس ما شیوه‌نامه را برای ستاد استانی مبارزه با کرونا ارسال کردیم تا اگر نظری نسبت به تغییر آن متناسب با وضعیت شهرستان‌های اصفهان دارند اعلام کنند و پس از کسب این نظر تکمیلی تصمیم نهایی اعلام شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: به‌زودی نتیجۀ بررسی‌های ستاد استانی مبارزه با کرونا به دست ما می‌رسد و پس‌ازآن سینماداران مختارند که با رعایت این شرایط، نسبت به بازگشایی سالن‌های خود اقدام کنند.

جعفری در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر زمان بازگشایی  سالن‌های تئاتر گفت: دربارۀ تئاتر هنوز هیچ دستورالعملی به ما نرسیده و  خود نیز نگران وضعیت این قشر هستیم چراکه بسیاری از آن‌ها به خاطر کرونا مجبور به تعطیل کردن اجراهایی شدند که برای آن هزینه و انرژی صرف کرده بودند و خیلی از آن‌ها نیز از طریق اجرای تئاتر زندگی خود را می‌گذرانند.  

وی ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر با بهبود شرایط درِ سالن‌های تئاتر به‌سوی هنرمندان و مردم باز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری بازگشایی سینماها پس از کرونا تئاتر ویروس کرونا ستاد استانی مبارزه با کرونا بازگشایی سالن سالن های تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: ظرفیت پارکینگ‌های مسکن مهر و ۲ پارکینگ شهرداری در پشت باغ فین تکمیل شد و به همین دلیل، ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر به بلوار امام رضا و آزادراه امیرکبیر به سمت روستای دره برای مدت چند ساعت مسدود شده بود.

سیدهادی مسعودی علوی  افزود: در حال حاضر این جاده ها بازگشایی شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس