Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: مجموعه اقدامات و ارتباطاتی که بین دانشجویان برای مقابله با شیوع کرونا صورت گرفت باعث شد همبستگی، مشارکت اجتماعی و تاب‌آوری دانشجویان افزایش یابد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مراسم اختتامیه مسابقه ترم کرونایی با حضور برخی از مسئولان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و دانشگاه تهران در محل تالار امیرکبیر دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوره سادات صادقی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان دراین مراسم گفت:حدود دو هفته بعد از شیوع جدی کرونا در کشور، شاهد یک جریان پویا و سیال دانشجویی در کشور بودیم و همه دانشگاهیان وارد جریان مدیریت بحران کرونا شدند و پویش‌های مدیریت بحران کرونا راه‌اندازی شد که با استقبال دانشجویان همراه بود.
وی ضمن اشاره به راه‌اندازی کمپین دانشجویی در خانه بمانیم گفت: این پویش در آن دوران توانست کمک بزرگی کرده و مشارکت اجتماعی دانشجویان را افزایش دهد و دانشجویان احساس کردند که می توانند در جامعه مشارکت فعال داشته باشند.
مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در زمینه مسابقه ترم کرونایی گفت: در دوران بحران ما نیازمند حمایت اجتماعی هستیم که با برگزاری این مسابقات حمایت های اجتماعی شکل گرفت و ایده های جدیدی برای مدیریت بهتر بحران و کمک به توانمندی ها مطرح شد.
صادقی ادامه داد: در فرآیند این مسابقه آثار زیادی در زمینه های هنری، و روانشناختی در کمیته داوری مطرح و شاخص ها تعیین و بررسی شد و زحمات زیادی توسط تیم اجرایی مرکز مشاوره دانشگاه تهران انجام شد.
وی افزود: به هر حال کرونا، ترم کرونایی و کمپین دانشجویی در خانه بمانیم درس هایی داد که معنی آن این بود ظرفیت ترمیم خویش را پیدا کنیم و امیدواریم در ادامه این پویش ها با راه اندازی جریاناتی این چنینی تاب آوری و همدلی دانشجویان را افزایش بدهیم.
مسابقه کشوری ترم کرونایی با مشارکت دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان و مرکز مشاوره دانشگاه تهران و کانون همیاران سلامت روان در اسفند ماه ۹۸ برگزار شد.
رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران نیز در این آیین اختتامیه مجازی گفت: یک هزار و ۱۰۴ اثر به دبیرخانه مسابقه ادبی، هنری، و بهداشت روان ترم کرونایی ارسال شد.
وی افزود: در مجموع ۲۲ دانشجو در بخش‌های عکس، کاریکاتور، مقاله کوتاه، شعر و بخش های دیگر به عنوان برگزیدگان رویداد ادبی، هنری، و بهداشت روان ترم کرونایی معرفی شدند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان سلامت همبستگی وزارت علوم دانشگاه تهران ترم کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت صنایع غذایی سحر به‌عنوان مجموعه تولیدی محصولات سلامت‌محور با چند دهه سابقه از توان متخصصان و ظرفیت کشور اعم از نیروی جوان به‌خصوص نیروی انسانی ماهر بهره می‌برد.

این مجموعه با اعتقاد به اتصال بین صنعت و دانشگاه در رویداد سه روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شده؛ شرکت کرده تا زمینه انتقال تجارب از صنعت به دانشگاه و بالعکس در جامعه محقق شود.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی با ابراز خرسندی از حضور در این رویداد علمی به خبرنگار آنا گفت: ما در این شرکت به منظور ارتقای کیفیت محصولات و جذب رضایت مشتریان خود سعی می‌کنیم از پرسنل مجرب و متخصص در واحد‌های طراحی و مهندسی، بازاریابی و برندینگ، واحد استراتژیک و بهبود روش‌ها بهره ببریم.

محمدی با بیان اینکه در همین راستا بهره‌گیری از توان علمی دانشگاه برای کمک به رفع مشکلات و ارائه محصولات کیفی‌تر مدنظر است، افزود: حضور دانشجویان در این واحد تولیدی و بازدید از بخش کنترل کیفی و آزمایشگاهی و آشنایی با ماشین‌آلات صنعتی بخشی از دغدغه‌ها و فعالیت‌های ما بوده است.

‌وی با بیان اینکه حضور دانشجویان به عنوان کارورز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و آشنایی با مراحل تولید صنایع غذایی یکی از علاقه‌مندی‌های شرکت صنایع غذایی است که در این زمینه نیز ورود داشته است، افزود: استقبال دانشجویان برای برقراری ارتباط با مجموعه تولیدی سحر نیز بسیار خوب بود که از این اتفاق خرسندیم.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی متذکر شد: رویداد صدرا با هدف ارتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند منجر به افزایش همکاری‌ها و ارائه مهارت‌های لازم برای ورود فارغ‌التحصیلان به صنعت صنایع غذایی و اشتغالزایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا
  • مروری بر نحوه شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین در آمریکا همزمان با اوج‌گیری تجمعات ضدصهیونیستی در غرب
  • تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)
  • اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه