Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سید جواد سلیمانی درباره اجرای طرح فروش فوق‌العاده خودرو، گفت: ثبت‌نام و انتخاب محصولات در این طرح تا ۱۴ خردادماه به صورت ۲۴ساعته ادامه خواهد داشت و پس از آن سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان با سایر نهادها بسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه صحت‌سنجی و راستی‌آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای کاهش واسطه‌گری و ایجاد نظام توزیع عادلانه، در فاصله روز پانزدهم تا هجدهم خردادماه انجام خواهد شد، افزود: متقاضیانی که حائز شرایط باشند و اطلاعات ارائه شده آنها با بانک اطلاعاتی سایر دستگاه‌های حاکمیتی همخوانی داشته باشد در قرعه‌کشی روز ۱۸ خردادماه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل گروه سایپا اظهارداشت: قرعه‌کشی برای تخصیص ۱۰ هزار دستگاه از ۷ مدل خودرو گروه خودروسازی سایپا با حضور نمایندگانِ وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور و دادستانی تهران، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز ملی رقابت و سایر نهادهای نظارتی و نیز با پوشش تصویری رسانه ملی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل گروه سایپا خاطرنشان کرد: اسامی منتخبین این طرح فروش پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر خواهد شد و متقاضیان محترم ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.

سلیمانی از آغاز عرضه ۳۰ هزار محصول دیگر سایپا در قالب طرح پیش‌فروش خبر داد و افزود: پس از انجام قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده، عرضه ۳۰ هزار دستگاه دیگر را در قالب طرح پیش‌فروش آغاز خواهیم کرد.

وی گفت: اطلاعات تکمیلی پیش فروش خودرو روز شنبه ۱۷ خردادماه اعلام می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سایپا قرعه کشی فروش فوق العاده قرعه کشی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟

زی‌سان: با توجه به اینکه در اعلامیه سایپا در ارائه شرایط فروش در سال گذشته مبلغ پیش‌پرداخت خودرو نیز ۲۲۴ میلیون تومان اعلام شده بود، بنابراین قیمت سهند S در زمان تحویل یعنی امسال از ۴۴۰ میلیون تومان بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه قیمت تقریبی سهند S به‌عنوان تیپ پایه درحال‌حاضر از حدود ۴۵۰ میلیون تومان آغاز می‌شود، می‌توان حدس زد که قیمت سهند G یعنی تیپ فول آپشن به حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیز برسد. 

به گزارش زی‌سان،  قیمت حواله سهند اکنون در پلتفرم‌های خرید و فروش در حال قیمت‌گذاری است و حواله خودروی سهند اس اکنون بین ۴۵ تا ۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود. در پایین می‌توان برخی از قیمت‌های حواله خودروی سهند اس را در پلتفرم دیوار مشاهده کرد. 

منمنمنمنمن

tags # سایپا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات