Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@18:37:32 GMT

معدن مصالح کوهی در سنندج ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۱۰۵

معدن مصالح کوهی در سنندج ثبت شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرشاد منبری اظهار کرد: با توجه به عدم صدور مجوز برداشت مصالح رودخانه‌ای توسط ادارات ذیربط و همچنین به منظور جلوگیری از آسیب و تخریب به محیط زیست رودخانه، این سازمان نسبت به پیگیری و ثبت معدن کوهی در محدوده شهر اقدام کرد.

وی افزود: در راستای شناسایی معدن کوهی با مصالح مناسب برای تهیه آسفالت بادوام و باکیفیت،  این سازمان نسبت به بررسی و بازدید معادن پیشنهادی و موجود در محدوده شهر سنندج اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج گفت: پس از بررسی‌های لازم و هماهنگی با آزمایشگاه‌ها و ادارات مرتبط نسبت به شناسایی معدن کوهی با مصالح سنگی مناسب در اراضی روستاهای گلین و وصی‌علیا که قبلا مورد بهره‌برداری سد ژاوه نیز بود، اقدام کرد.

وی  اضافه کرد: برای ثبت معدن مصالح کوهی پس از پیگیری‌های مستمر، این سازمان موفق به ثبت معدن و صدور مجوز به مقدار ۱۰۸ هزار تن برای مدت یک سال شد.

منبری یادآور شد: نزدیکی به محدوده شهری، کیفیت بالای مصالح، پایین بودن هزینه تولید، تامین مصالح زیرسازی مناطق سه گانه و نواحی منفصل و تامین مصالح خام کارخانه آسفالت سنندج از عمده مزایای این معدن محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: دریافت مجوز ثبت معدن می‌تواند نقش موثری در کاهش هزینه‌های عمرانی و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری داشته باشد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج گفت: پس از برداشت مصالح کوهی نسبت به انتقال آن به کارخانه برای تهیه شن و ماسه اقدام می‌شود و از لاشه هم در دیوار چینی پروژه‌های عمرانی استفاده خواهد شد.

کد خبر 517469 برچسب‌ها استان کردستان معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان معدن ثبت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب (فیلم)
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • (ویدئو) عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد