Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:39:28 GMT

انتصاب دبیر شورای نامرئی باشگاه استقلال!

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۴۶۴

انتصاب دبیر شورای نامرئی باشگاه استقلال!

تا جایی که حافظه ما یاری می‌کند، پیش از این باشگاه استقلال شورای سیاستگذاری نداشته و بعید است در اساسنامه باشگاه هم چنین جایگاهی تعریف شده باشد.

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از همشهری ، «در راستای رویکرد جدید باشگاه استقلال جهت استفاده از کارشناسان و نخبگان و توسعه فعالیت‌های پایدار، مهدی رحمتی با حکم مدیرعامل استقلال به‌عنوان دبیر شورای سیاستگذاری باشگاه استقلال منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»این خبر مبهم را سایت باشگاه استقلال یکشنبه گذشته، با عکسی از احمد سعادتمند در کنار فردی به نام مهدی رحمتی منتشر کرد. متن خبر هیچ توضیح اضافه‌ای نداشت.

 

   وقتی در چارت باشگاه چیزی به نام شورای سیاستگذاری تعریف نشده باشد، طبیعی است که وظایف و اختیاراتش هم نامشخص باشد. این شورا قرار است برای چه حوزه‌ای سیاستگذاری کند؟ حوزه فنی فوتبال؟ اگر این است چرا یک چهره فنی انتخاب نشده؟ حوزه مدیریتی یا حوزه اقتصادی و بازاریابی؟ مهدی رحمتی در کدام‌یک از این حوزه‌ها فعال بوده و چه کارنامه‌ای دارد؟


   مهدی رحمتی به‌عنوان دبیر شورای سیاستگذاری حکم گرفته اما کسی نمی‌داند اعضای این شورا چه کسانی هستند. نه در وبسایت و نه در دیگر رسانه‌های رسمی باشگاه هم خبری درباره اعضای شورای سیاستگذاری پیدا نمی‌شود. چطور می‌شود یک شورا دبیر داشته باشد، درحالی‌که هنوز هیچ عضوی ندارد؟
   سیاستگذاری، وظیفه ذاتی هیأت‌مدیره هر باشگاه است. اگر قرار باشد این وظیفه به شخص یا اشخاص دیگری سپرده شود، دیگر چه نیازی به‌وجود هیأت‌مدیره است؟


تا همین حالا هم درباره کارکرد اعضای هیأت‌مدیره تردید وجود داشت و عده‌ای معتقد بودند در فوتبال ایران، اعضای هیأت‌مدیره باشگاه‌ها نه‌تنها کمکی نمی‌کنند که بعضی وقت‌ها با اظهارنظرهای بی‌ربط، دردسر هم به‌وجود می‌آورند. حالا اگر قرار باشد وظیفه سیاستگذاری هم از آنها گرفته شود، دیگر حضورشان چه توجیهی خواهد داشت؟


   سایت باشگاه استقلال رزومه‌ای از مهدی رحمتی که دبیر شورای سیاستگذاری باشگاه شده، منتشر نکرده. جست‌وجو برای پیداکردن سوابق او هم بی‌فایده است. حداقل در ورزش کسی او را نمی‌شناسد.


   بعدها اگر قرار باشد دوره مدیریت احمد سعادتمند در باشگاه استقلال را به‌یاد بیاوریم، احتمالا پیش از هر چیزی، احکام متعددی که به این و آن داده به ذهن خواهد آمد.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران شورای سیاستگذاری باشگاه استقلال دبیر شورای مهدی رحمتی هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد

مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال که از ناحیه رباط پا دچار پارگی شده بود با نظر پزشکان عمل جراحی کرد و طبق گفته پزشکان از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده می‌تواند به میادین بازگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز ۶۰ میلیون تومان / فیلم
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما