Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:26:57 GMT

تیم های ملی مجوز تمرین ندارند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۷۹۳

تیم های ملی مجوز تمرین ندارند

به نظر می رسد مجوز تمرین تیم های ملی در کمپ تیم های ملی هنوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش صادر نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان قرعه کشی مسابقات جام ملت های نوجوانان و جوانان آسیا را اعلام کرده است هنوز این دو تیم دور جدید تمرینات خود را در تهران آغاز نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز در سایت فدراسیون فوتبال این چنین آمده است:« ویندزور جان – دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد مراسم قرعه کشی مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا 2020 - بحرین و مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا 2020 – ازبکستان روز پنجشنبه 29 خردادماه به صورت آنلاین در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. در نامه ارسالی وی به دبیران کل فدراسیون‌های حاضر در مسابقات، زمان برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات زیر 16 سال ، ساعت 14:30 و زیر 19 سال ساعت 16:30 به وقت محلی اعلام شده است.»

 

حسین عبدی – سرمربی تیم ملی جوانان هنوز در اسپانیا بسر می برد و سیروس پورموسوی – سرمربی تیم ملی جوانان هم اسفند ماه از سمت خود استعفاء کرده بود. به نظر می رسد شروع نکردن تمرینات تیم های ملی نوجوانان و جوانان به این خاطر است که هنوز ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مجوز تمرین تیم های ملی را در کمپ تیم های ملی را صادر نکرده است.

 

گفتنی است در بازی های نوجوانان و جوانان 16 تیم حضور خواهند داشت که در هر یک از مسابقات چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی راهی جام جهانی می شوند.

تمرینات تیم ملی ایران تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات تیم ملی ایران تیم ملی ایران تیم های ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید

به گزارش "ورزش‌سه"، فرصت‌سوزی‌های پیاپی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا طی سه ماه اخیر سبب شد تا قهرمانی در آسیا با وجود نمایش‌های تحسین‌برانگیزی که تیم مورایس مقابل الهلال داشت، از بین برود. از سوی دیگر در همین دوره پنج شکست پیاپی هم در لیگ برتر از راه رسید تا وقتی سپاهان در شروع سال جدید در آبادان شکست خورد، تا حد زیادی امید به قهرمانی این تیم در لیگ برتر هم بر باد رفته باشد.

در جام حذفی اما شرایط متفاوت است. سپاهان در همان روزهای پر فراز و نشیب هم توانست در اولین بازی جام حذفی که دیدار معوقه برابر شمس آذر بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با سه گل این تیم را در ورزشگاه خانگی بدرقه کرد.

حالا و پس از چند هفته دومین دیدار مرحله حذفی از راه رسیده است؛ جایی که قرعه با سپاهان مهربان بود و آنها اگرچه باید خارج از خانه بازی کنند، اما به مصاف یک تیم دسته اولی می‌روند که طی سال‌های اخیر شرایط خوبی از نظر مالی نداشته و امسال هم با سیاوش اکبرپور احوال بغرنجی دارد و در نیمه دوم جدول رده بندی جای گرفته است.

با این حال بازی در اهواز هیچ وقت برای مدعیان فوتبال ایران از استقلال و پرسپولیس گرفته تا سپاهان آسان نبوده و مورایس در آخرین تمرین به مرور کارهای تاکتیکی پرداخت و بازیکنان هم تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا آماده یک مسابقه سخت و طاقت‌فرسا در اهواز شوند که طبق آخرین اخبار قرار است در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

سپاهان پس از فرصت سوزی در لیگ برتر و آسیا حالا با تمام توان به جام حذفی پا می‌گذارد و مورایس بتواند هواداران ناراحت تیمش را با قهرمانی در این جام خوشحال کند.

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!