Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@01:56:45 GMT

شخصیت امام خمینی(ره) برای نسل امروز تبیین شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۹۰۷

شخصیت امام خمینی(ره) برای نسل امروز تبیین شود

حجت الاسلام حافظ نیا بر معرفی و تبیین ابعاد شخصیت امام راحل برای نسل امروزی تاکید کرد و گفت: سیره زندگی امام راحل توسط مقام معظم رهبری تبیین می شود و مردم و مسئولان با تبعیت از ولایت فقیه، روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» امروز(سه شنبه، ۱۳ خرداد) در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در محوطه مسجد حضرت محمد رسول(ص) برگزار شد اظهارکرد: حضرت امام خمینی(ره) انسانی خداجو، رئوف و پشتیبان فقرا و مستمندان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی با ایمان به خدا و  اخلاص عمل همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت، افزود: امام خمینی(ره) هیچگاه از این مسیر غفلت نکرد و علت محبوبیت ایشان همین روحیه و ایثار بود که تا آخر عمر آن را حفظ کرد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا تصریح کرد: مسئولان باید همواره زندگی و سیره حضرت امام  خمینی(ره) را مطالعه و با الگوگیری و پیروی از ایشان در خدمت کشور و مردم باشند.

 

امام جمعه بندر آستارا به اهمیت اطاعت از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این امر تداوم راه بنیانگذار جمهوری اسلامی است و برای تعالی نظام و انقلاب همه باید در هر شرایطی در خط ولایت فقیه باشیم.

 

وی بر معرفی و تبیین ابعاد شخصیت امام راحل برای نسل امروزی تاکید کرد و افزود: سیره زندگی امام راحل توسط مقام معظم رهبری تبیین می شود و مردم و مسئولان با تبعیت از ولایت فقیه، روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه امام خمینی (ره) از سال ۴۲ فریاد ظلم ستیزی، مبارزه با نابرابری و بی عدالتی را سر داد، گفت: حضرت امام خمینی(ره) با یقین به قدرت الهی، حرکت انقلابی خود را به پشتوانه مردم آغاز کرد و در سال ۵۷ طومار رژیم طاغوت را در هم پیچید.

 

گفتنی است، امروز در آستانه سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مسئولان و اقشار مختلف با راه اندازی دسته عزاداری خیابانی از مقابل سپاه ناحیه تا مسجد محمد رسول الله(ص) در حالی که پرچم های سیاه و عکس های امام راحل را در دست داشتند به سینه زنی پرداخته و در سوگ معمار انقلاب گریستند.

 

مداحی و سینه زنی در محوطه مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) از دیگر بخش های مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بندر آستارا بود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالگرد ارتحال امام شخصیت امام راحل بندر آستارا امام خمینی ره حجت الاسلام بندر آستارا امام راحل حضرت امام حافظ نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی افزود: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود اذعان کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر در پاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی و مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود.

وی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

کد خبر 6090992

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است