Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@11:59:00 GMT

عامل انتشار کلیپ حیوان آزاری در کرمان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۹۱۱

عامل انتشار کلیپ حیوان آزاری در کرمان دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ رامین پاشایی گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و دریافت گزارشات واصله مبنی بر آزار به یک رأس گوسفند که باعث جریحه دار شدن احساسات هموطنان و ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه محل وقوع این جرم در استان کرمان صورت گرفته است، افزود: طی اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا ، فرد مجرم در شهرستان کهنوج مورد شناسایی قرار گرفت و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به اداره پلیس انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم پس از مواجهه با ادله جرم، به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

وی اعلام کرد: انتشار هرگونه کلیپ که نشان دهنده کودک آزاری و دگرآزاری یا حیوان آزاری باشد، به عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل خلاف انسانیت تلقی شده و پلیس فتا در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان و همچنین انتشاردهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هموطنان در فضای مجازی می‌شود، با جدیت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ پاشایی با بیان اینکه برخی از مجرمان، هدف خود را از انتشار این گونه کلیپ ها شوخی و سرگرمی قلمداد می کنند و انتظار انتشار وسیع کلیپ را در فضای مجازی ندارند، از شهروندان خواست: با کسب آگاهی از آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی از ارتکاب به این جرایم خودداری کرده و از انجام هر عملی که باعث تشویش اذهان عمومی شود خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا سرهنگ رامین پاشایی حیوان آزاری حیوان آزاری در کرمان ورود پلیس فتا به پرونده حیوان آزاری کودک آزاری و دگرآزاری یا حیوان آزاری انتشار کلیپ نشانی www.cyberpolice.ir

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا حیوان آزاری انتشار کلیپ نشانی www cyberpolice ir حیوان آزاری فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار وحید مجید گفت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح نموده اند.

سردار مجید گفت: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی