Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@07:45:51 GMT

بازیکنان ارزشمند جهان از نگاه ترانسفرمارکت+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۹۹۷۴

بازیکنان ارزشمند جهان از نگاه ترانسفرمارکت+ عکس

به گزارش افکارنیوز،

شیوع ویروس کرونا عملا همه رقابت‌های ورزشی، به خصوص فوتبال را تعطیل کرد اما پس از فروکش کردن شیوع این بیماری، برخی لیگ‌های فوتبال مسابقات خود را از سر گرفته‌اند.

اخبار ورزشی- شیوع این ویروس باعث شد تا قیمت و ارزش فوتبالیست‌ها هم با کاهش محسوسی مواجه شود و در این میان در حدود 30 درصد از قیمت این بازیکنان کاسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه ترانسفرمارکت فهرستی از 10 بازیکن ارزشمند جهان را منتشر کرده است. در صدر این فهرست کیلیان ام باپه ستاره فرانسوی و مهاجم گلزن پاری سن ژرمن قرار دارد. ارزش این بازیکن 180 میلیون یورو عنوان شده است.

در رده دوم این فهرست، رحیم استرلینگ بازیکن جوان انگلیسی باشگاه منچستر سیتی ایستاده است. قیمت استرلینگ 128 میلیون یورو اعلام شده است.

جایگاه سوم را نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن قرار دارد. ارزش این بازیکن هم مثل استرلینگ 128 میلیون یورو برآورده شده است.

در رده‌های چهارم، پنجم ، ششم و هفتم بازیکنانی نظیر هری کین، محمد صلاح، سادیو مانه و کوین دبروین قرار دارند. همه بازیکنان ارزشی بالغ بر 120 میلیون یورو دارند.

در مکان‌های هشتم، نهم و دهم هم جیدون سانچو با 117 میلیون یورو، مسی با 112 میلیون یورو و الکساندر آرنولد با 99 میلیون یورو قرار دارند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترانسفرمارکت کیلیان ام باپه لیونل مسی ویروس کرونا پاری سن ژرمن ترانسفر مارکت کیلیان ام باپه میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی دیانتی معاون بهبود تولیدات گیاهی استان در بازدید از مزارع گندم مرگور با اشاره به مشاهده علائم اولیه آلودگی بیماری زنگ زرد گندم در برخی از مزارع شهرستان، در خصوص پایش مستمر مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم و سایر بیماری های برگی غلات هشدار داد.

  وی ضمن دستور به کارشناسان پهنه جهت حضور و پایش مستمر مزارع برای کنترل به موقع سن در مرحله مادری ادامه داد: با توجه به وزش باد و بارندگی روزهای آتی و مرحله حساس رشدی گندم، رصد بیماری های برگی غلات و در صورت تداوم شرایط مساعد، مبارزه با بیماریها را با جدیت پیگیر شوند.   در ادامه دیانتی افزود: کنترل علف های هرز حاشیه مزارع به منظور جلوگیری از ورود به مزارع و کاهش بانک ژنی علف های هرز آموزش و ترویج داده شود.   این بازدید به منظور پایش، بررسی و نظارت بر روند مبارزه با عوامل خسارتزا گیاهی با حضور مدیر زراعت سازمان و کمیته فنی جهاد کشاورزی ارومیه در منطقه مرگور انجام و توصیه های فنی لازم به کارشناسان پهنه و کشاورزان ارائه شد.   تاکنون  بیش از ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت مضر سن غلات و ۶۸۰۰ هکتار علیه علف های هرز سمپاشی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد