Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@13:47:14 GMT

جزئبات انهدام باند بزرگ قاچاق سوخت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۴۸۶

با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه،یکی از بزرگترین شبکه‌های قاچاق سازمان یافته سوخت در شرق کشور منهدم شد. ناطقان: فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان، در اینباره گفت: اعضای این شبکه با همکاری برخی از شرکت‌های مسافربری صورت وضعیت‌های صوری برای خودرو‌ها صادر می کردند و سپس سوخت حاصل از این روش را در اختیار خریداران سوخت و قاچاقچیان سوخت قرار می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

سردار معروفی،از انهدام شبکه گسترده قاچاق سوخت در شرق کشور خبر داد و گفت: طبق تحقیقات اولیه این شبکه قاچاق در مجموع 24میلیون لیتر سوخت را در سال قاچاق کرده است و.در این  زمینه بیش از 50 کارت سوخت مهاجر در جایگاه‌های سوخت جنوبشرق کشور شناسایی و با دستور مقامات قضایی مسدود شده اند.

 

وی افزود:براساس  بررسی‌های اطلاعاتی و آمار‌ها  متاسفانه بخشی از سهمیه سوخت منطقه جنوب شرق کشور از طریق این شبکه با تخلفات صورت گرفته از کشور خارج شده است.

 

بگفته  فرمانده سپاه ثارالله کرمان:در این  زمینه 13 نفر از اعضای اصلی این باند در نقاط مختلف کشور تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و دستگیر شده اند که دو نفر از  این افراد  مربوط به شرق استان کرمان هستند.

 

سردار معروفی،تاکید کرد: جلوگیری از قاچاق کالا و سوخت یکی از نیاز‌های جدی برای تحقق شعار سال مبنی بر رونق و جهش تولید و تقویت اقتصاد ملی است. برچسب ها: انهدام باند بزرگ ، باند قاچاق ، سوخت ، شبکه‌های قاچاق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انهدام باند بزرگ باند قاچاق سوخت شبکه های قاچاق شرق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین سرگلزایی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: طی رصدهای اطلاعاتی مبنی بر فروش سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز توسط قاچاقچیان پس از شناسایی مخفیگاه مجرمان، یک تیم مجرب از سوی سربازان گمنام سازمان اطلاعات انتظامی خراسان شمالی به محل دپوی سلاح های شکاری و جنگی که در یکی از استان‌های همجوار بوده، اعزام و مقادیری سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط شد.

وی در ادامه افزود: تلاش برای دستگیری عاملان و قاچاقچیان سلاح ادامه دارد.

کد خبر 6099655

دیگر خبرها

  • توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان
  • زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور افزایش یافته است
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران