Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر شهید مدافع وطن "ابوالفضل مهدی‌زاده" که در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیده بود با حضور خانواده این شهید بزرگوار و مسئولان در کرمان تشییع شد. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تشیع پیکر شهید مدافع وطن "ابوالفضل مهدی‌زاده" بعد از ظهر امروز با حضور سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، خانواده این شهید بزرگوار و تعدادی از مسئولان در شهر کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان: عامل شهادت شهید مهدی‌زاده به هلاکت رسیددرگیری نیروی انتظامی کرمان با قاچاقچیان مسلح / یک ‌شرور ‌به هلاکت رسید‌کرمان| 2 مامور انتظامی در رودبار جنوب به شهادت رسید‌

شهید مهدی‌زاده شب گذشته در درگیری نیروهای قرارگاه ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان با چند تیم موتور‌سوار اشرار و قاچاقچیان مسلح در محور سه‌کنج ـ عرب‌آباد در اطراف بخش ماهان کرمان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در این درگیری یک شرور مسلح به هلاکت رسید و یک نفر نیز زخمی و مقادیری سلاح، مهمات و مواد مخدر از این کاروان اشرار و قاچاقچیان کشف شد.

به گزارش تسنیم شهید ابوالفضل مهدی‌زاده 19 ساله مجرد و اهل شهر گلباف کرمان است که پیکر مطهر او عصر امروز در زادگاهش شهر گلباف به خاک سپرده می‌شود.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/

R7860/P/S6,67/CT8 واژه های کاربردی مرتبط قاچاق

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق قاچاق استان کرمان مهدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام

دریافت 32 MB

فیلم: فرشاد نظری

کد خبر 6096860

دیگر خبرها

  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • تشییع وتدفین پیکر شهید گمنام در کوهپایه کرمان
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر